1

Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort

Specifikacijos:
Autorius: Bill Price, David Jaffe, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 288, Nenurodyta
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 59114128
3515
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
4166
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 26 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 26 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 26 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 26 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 26 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 26 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
4166
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort

"In this book, readers will learn how to create such a seamless customer experience that their customers will have no need to contact them, reducing costs and increasing satisfaction. Authors Bill Price and David Jaffe show why less customer service is better customer service. Many organizations focus so intently on improving the way customers interact with them that they don't ask the more fundamental question of whether the interactions are needed in the first place. Every contact channel adds cost andcomplexity. And while customers appreciate that they can now call, chat, text, or email to check an order or resolve a problem, they appreciate not having to do anything even more. Veteran customer service experts Bill Price and David Jaffe explain how service, support, and sales can be made invisible, reducing costs and providing a better customer experience. Drawing on examples from four continents and over twenty-five countries, they provide a logical and sequential methodology that every reader can follow. Reducing contact with customers means proactively focusing on the customer perspective, which is always a good idea. This means organizations need to rethink all aspects of their business, from product and services design to quality and control. Itis a whole enterprise initiative, but one with a huge upside"--
Learn how frictionless organizations cut costs, grow revenue, and create loyal fans by creating products and services that work so well, their customers never have to contact them for the wrong reasons.This book will help any customer-facing organization deliver better customer experiences, save money, and increase revenue. Veteran customer service experts Bill Price and David Jaffe, coauthors of the bestseller The Best Service Is No Service, explain how organizations can design products, sales, and support so that customer effort is reduced or, better still, removed. This simplicity for the customer is what Price and Jaffe call frictionless. The book defines a straightforward methodology, drawing on more than thirty practical examples from leading companies across four continents. The approach provides a radically different way for the whole business to focus on the customer experience. It explains how any organization can look at all customer interactions as potential opportunities for improvement and question whether they are helpful or represent symptoms of friction. Lower friction innovators are disrupting established businesses in every industry. This detailed guide shows how any business—from start-ups to major multinational corporations—can remove friction. Being frictionless has become a strategic necessity, and now this strategy is available to any organization.

Bendra informacija apie: Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort

Prekės ID: 59114128
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,57 kg
Leidykla: Berrett-Koehler Publishers
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Bill Price, David Jaffe, Nenurodyta
Puslapių skaičius: 288, Nenurodyta
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1105 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 12 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4166

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai