1

From Marginal to Mainstream

Specifikacijos:
Autorius: Helen Edwards
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 69357141
3924
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 7 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 7 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 7 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 7 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 7 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 7 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: From Marginal to Mainstream

Legacy brands are struggling. All around the world, mainstream thinking is holding back mainstream growth. The quest for small advantages in established businesses and brands has become a zero-sum game - producing small share gains and losses but nothing to bring about sensational new growth. This book shows why businesses, marketers and entrepreneurs need to break through 'mainstream inhibition' and turn their attention to the margins - to confront, evaluate and embrace the 'strangeness' of behaviours, ideas and ways of life at the fringes. Using new research and analysis of the brands that have successfully backed marginal behaviours, Marginal to Mainstream provides a framework for understanding and evaluating untapped mainstream potential. Marginal behaviours may be unpromising, untested, weird, even sometimes repulsive - yet they can point the way to new innovation, new routes to market and exciting new category creation. Today's margins are tomorrow's pot of gold - if you know where and how to look. Understand how legacy and mainstream brands from B2B and B2C through to product and service companies can successfully harness the potential of marginal behaviours for new routes to growth.

Bendra informacija apie: From Marginal to Mainstream

Prekės ID: 69357141
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,19 x 0,019 x 0,21 m, 0,3 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Knygos apie verslą
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Helen Edwards
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

From Marginal to Mainstream
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: From Marginal to Mainstream


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai