Autorius: | Helen Edwards |
Puslapių skaičius: | 264 |
Leidimo metai: | 2023 |
Prekės ID: | 69357141 |
Legacy brands are struggling. All around the world, mainstream thinking is holding back mainstream growth. The quest for small advantages in established businesses and brands has become a zero-sum game - producing small share gains and losses but nothing to bring about sensational new growth. This book shows why businesses, marketers and entrepreneurs need to break through 'mainstream inhibition' and turn their attention to the margins - to confront, evaluate and embrace the 'strangeness' of behaviours, ideas and ways of life at the fringes. Using new research and analysis of the brands that have successfully backed marginal behaviours, Marginal to Mainstream provides a framework for understanding and evaluating untapped mainstream potential. Marginal behaviours may be unpromising, untested, weird, even sometimes repulsive - yet they can point the way to new innovation, new routes to market and exciting new category creation. Today's margins are tomorrow's pot of gold - if you know where and how to look. Understand how legacy and mainstream brands from B2B and B2C through to product and service companies can successfully harness the potential of marginal behaviours for new routes to growth.
Prekės ID: | 69357141 |
Kategorija: | Ekonomikos knygos |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,19 x 0,019 x 0,21 m, 0,3 kg |
Leidykla: | Kogan Page Ltd |
Leidinio kalba: | Anglų |
Viršelio tipas: | Minkštas |
Formatas: | Tradicinė knyga |
Tipas: | Knygos apie verslą |
Knyga su ištrauka: | Ne |
Pardavėjo šalis: | Estija |
Pardavėjas: | Knygynas Krisostomus |
Autorius: | Helen Edwards |
Puslapių skaičius: | 264 |
Leidimo metai: | 2023 |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.