1

HBR's 10 Must Reads on AI

Specifikacijos:
Autorius: Harvard Business Review, Thomas H. Davenport, Marco Iansiti, Tsedal Neeley, Ajay Agrawal
Puslapių skaičius: 192
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 75297357
2574
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
4550
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 5 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 5 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 5 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 5 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 5 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 5 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
4550 6260
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: HBR's 10 Must Reads on AI

"If you read nothing else on artificial intelligence and machine learning, read these 10 articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you understand what's happening, look ahead to what's possible, and bring your AI efforts to scale. This book will inspire you to: develop your next AI strategy; seize the potential of natural language processing; prepare for jobs and industries to be transformed; help people and machines work together; prepare for the regulation of AI; develop algorithms for sales and marketing; stop tinkering with AI and go all in"--
The next generation of AI is here—use it to lead your business forward.If you read nothing else on artificial intelligence and machine learning, read these 10 articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you understand the future direction of AI, bring your AI initiatives to scale, and use AI to transform your organization.This book will inspire you to:Create a new AI strategyLearn to work with intelligent robotsGet more from your marketing AIBe ready for ethical and regulatory challengesUnderstand how generative AI is game changingStop tinkering with AI and go all inThis collection of articles includes "Competing in the Age of AI," by Marco Iansiti and Karim R. Lakhani; "How to Win with Machine Learning," by Ajay Agrawal, Joshua Gans, and Avi Goldfarb; "Developing a Digital Mindset," by Tsedal Neeley and Paul Leonardi; "Learning to Work with Intelligent Machines," by Matt Beane; "Getting AI to Scale," by Tim Fountaine, Brian McCarthy, and Tamim Saleh; "Why You Aren't Getting More from Your Marketing AI," by Eva Ascarza, Michael Ross, and Bruce G. S. Hardie; "The Pitfalls of Pricing Algorithms," by Marco Bertini and Oded Koenigsberg; "A Smarter Strategy for Using Robots," by Ben Armstrong and Julie Shah; "Why You Need an AI Ethics Committee," by Reid Blackman; "Robots Need Us More Than We Need Them," by H. James Wilson and Paul R. Daugherty; "Stop Tinkering with AI," by Thomas H. Davenport and Nitin Mittal; and "ChatGPT Is a Tipping Point for AI," by Ethan Mollick.HBR's 10 Must Reads paperback series is the definitive collection of books for new and experienced leaders alike. Leaders looking for the inspiration that big ideas provide, both to accelerate their own growth and that of their companies, should look no further. HBR's 10 Must Reads series focuses on the core topics that every ambitious manager needs to know: leadership, strategy, change, managing people, and managing yourself. Harvard Business Review has sorted through hundreds of articles and selected only the most essential reading on each topic. Each title includes timeless advice that will be relevant regardless of an ever-changing business environment.

Bendra informacija apie: HBR's 10 Must Reads on AI

Prekės ID: 75297357
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,14 x 0,21 m, 0,3 kg
Leidykla: Harvard Business Review Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Harvard Business Review, Thomas H. Davenport, Marco Iansiti, Tsedal Neeley, Ajay Agrawal
Puslapių skaičius: 192
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

HBR's 10 Must Reads on AI
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: HBR's 10 Must Reads on AI

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.3
(1047 pirkėjų įvertinimai)
-27%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 25 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4550 6260

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai