1

HBR'S 10 Must Reads: The Essentials: The Essentials

Specifikacijos:
Autorius: Peter F. Drucker, Clayton M. Christensen, Michael E. Porter, Daniel Goleman, Daniel Goleman
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2010
Prekės ID: 63823043
2574
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
5258
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 13 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 13 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 13 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
5258
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: HBR'S 10 Must Reads: The Essentials: The Essentials

Change is the one constant in business, and we must adapt or face obsolescence. Yet certain challenges never go away. That's what makes this book a "must read." These are 10 seminal articles by management's most influential experts, on topics of perennial concern to ambitious managers and leaders hungry for inspiration---and ready to run with big ideas to accelerate their own and their companies' success.HBR's 10 Must Reads paperback series is the definitive collection of books for new and experienced leaders alike. Leaders looking for the inspiration that big ideas provide, to accelerate both their own growth and that of their companies, should look no further.HBR's 10 Must Reads series focuses on the core topics that every ambitious manager needs to know: leadership, strategy, change, managing people, and managing yourself. Each title includes timeless advice that will be relevant regardless of an ever-changing business environment.
HBR's 10 Must Reads paperback series is the definitive collection of books for new and experienced leaders alike. Leaders looking for the inspiration that big ideas provide, both to accelerate their own growth and that of their companies, should look no further. HBR's 10 Must Reads series focuses on the core topics that every ambitious manager needs to know: leadership, strategy, change, managing people, and managing yourself. Harvard Business Review has sorted through hundreds of articles and selected only the most essential reading on each topic. Each title includes timeless advice that will be relevant regardless of an ever-changing business environment. Classic ideas, enduring advice, the best thinkers: HBR's 10 Must Reads. Change is the one constant in business, and we must adapt or face obsolescence. Yet certain challenges never go away. That's what makes this book "must read." These are the 10 seminal articles by management's most influential experts, on topics of perennial concern to ambitious managers and leaders hungry for inspiration--and ready to run with big ideas to accelerate their own and their companies' success. If you read nothing else read:Michael Porter on creating competitive advantage and distinguishing your company from rivals John Kotter on leading change through eight critical stages Daniel Goleman on using emotional intelligence to maximize performance Peter Drucker on managing your career by evaluating your own strengths and weaknesses Clay Christensen on orchestrating innovation within established organizations Tom Davenport on using analytics to determine how to keep your customers loyal Robert Kaplan and David Norton on measuring your company's strategy with the Balanced Scorecard Rosabeth Moss Kanter on avoiding common mistakes when pushing innovation forward Ted Levitt on understanding who your customers are and what they really want C. K. Prahalad and Gary Hamel on identifying the unique, integrated systems that support your strategy

Bendra informacija apie: HBR'S 10 Must Reads: The Essentials: The Essentials

Prekės ID: 63823043
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,14 x 0,21 m, 0,3 kg
Leidykla: Harvard Business Review Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Peter F. Drucker, Clayton M. Christensen, Michael E. Porter, Daniel Goleman, Daniel Goleman
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2010

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

HBR'S 10 Must Reads: The Essentials: The Essentials
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: HBR'S 10 Must Reads: The Essentials: The Essentials

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1048 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 29 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5258

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai