ISE Retailing Management 11th edition

Specifikacijos:
Autorius: Michael Levy, Barton Weitz, Dhruv Grewal
Puslapių skaičius: 672
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 58603598
7738
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
11426
Į krepšelį
583 / mėn.
Skolinantis 7738 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 583 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10494 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2580
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 17 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 17 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 17 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 18 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 18 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 18 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 20 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 20 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 21 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 21 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
11426 14511
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: ISE Retailing Management 11th edition

Retailing Management, 11th Edition, highlights the many ways the retail industry has transformed and evolved over the past several years. In keeping with market-leading tradition, the eleventh edition, focuses on key strategic issues with an emphasis on financial considerations and implementation through merchandise and store management. Strategic and tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling both merchandise and services. The authors focused on five important factors that delineate outstanding retailers: - Use of big data and analytical methods for decision making - Social media and mobile channels for communicating with customers and enhancing their shopping experience - Issues involved in providing a seamless multichannel experience for customers - Engagement in the overarching emphasis on conscious marketing and corporate social responsibility when making business decisions - Impact of globalization on the retail industry. The 11th edition features new chapter content exploring "Digital Retailing" by introducing the 7C framework, influencer marketing and discussing AI in retailing analytics. Coverage on the impact of COVID-19 pandemic specifically retailing strategy, customer buying behavior and supply chain management have also been added to showcase industry disrupters. Additionally, new cases exploring Amazon's Just Walk Out checkout technology, Wayfair's new technology to connect with its customers, and H&M's digital strategy and has been incorporated to ensure currency. This text is the only retail management educational product in the market that offers an integrated digital learning platform, McGraw Hill - Connect. Connect allows students an interactive experience to demonstrate understanding of the key elements through our application-based activities, video cases, case analyses, marketing analytics toolkits and matching questions. Keep your course current by subscribing to the Levy/Weitz/Grewal Retailing Management blog (http://www.theretailingmanagement.com ), which brings current retailing management issues to your class, complete with discussion questions.

Bendra informacija apie: ISE Retailing Management 11th edition

Prekės ID: 58603598
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: McGraw-Hill Education
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Michael Levy, Barton Weitz, Dhruv Grewal
Puslapių skaičius: 672
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

ISE Retailing Management 11th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.2
(134 pirkėjų įvertinimai)
-21%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 8 d.

000
Galimi pristatymo būdai
11426 14511