1

Loved: How to Rethink Marketing for Tech Products: How to Rethink Marketing for Tech Products

Specifikacijos:
Autorius: Martina Lauchengco
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 59203298
3099
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
5330
-
5499
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 23 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 23 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 23 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 23 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 23 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 23 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Minced
5330
KATARATA
5499
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Loved: How to Rethink Marketing for Tech Products: How to Rethink Marketing for Tech Products

Most tech companies get marketing wrong because they don't know how to do product marketing right. The next in the bestselling SVPG series, LOVED shows what leaders like Apple, Netflix, Microsoft, and Salesforce do well and how to apply it to transform product marketing at your company. The best products can still lose in the marketplace. Why? They are beaten by products with stronger product marketing. Good product marketing is the difference between „also-ran“ products versus products that lead. And yet, product marketing is widely misunderstood. Although it includes segmenting customers, positioning your product, creating product collateral, and supporting sales teams, great product marketing achieves much more. It directs the best way to bring your product to market. It shapes what the world thinks about your product and category. It inspires others to tell your product's story. Part of the bestselling series including INSPIRED and EMPOWERED, LOVED explains the fundamentals of best-in-class product marketing for product teams, marketers, founders and any leader with a product and a vision. Sharing her personal stories as a former product and marketing leader at Microsoft and Netscape, and as an advisor to Silicon Valley startups, venture capitalist, and UC Berkeley engineering graduate school lecturer, Martina Lauchengco distills decades of lessons gleaned from working with hundreds of companies to make LOVED the definitive guide to modern product marketing. With dozens of stories from the trenches of market leaders as well as newer startups with products just beginning their journey, the book shows you: the centrality of product marketing to any product's success the key skills and actions required to do it well the four fundamentals of product marketing and how to apply them how to hire, lead, and organize product marketing how product marketers optimize crucial collaboration with other functions one-sheet frameworks, tools and agile marketing practices that help simplify and elevate product marketing LOVED is an invitation to rethink tired notions of product marketing and practice a more dynamic, customer and market-centric version that creates raving fans and helps products achieve their full market potential.

Bendra informacija apie: Loved: How to Rethink Marketing for Tech Products: How to Rethink Marketing for Tech Products

Prekės ID: 59203298
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: John Wiley Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus, Minced
Autorius: Martina Lauchengco
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Loved: How to Rethink Marketing for Tech Products: How to Rethink Marketing for Tech Products
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Loved: How to Rethink Marketing for Tech Products: How to Rethink Marketing for Tech Products

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Minced 4.3
(1096 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Birželio 20 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5330
Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2261 pirkėjo įvertinimas)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5499

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai