Pavasario superpasiūlymai! Viskas, ko reikia, vienoje vietoje!
1

Marketing 6.0: The Future Is Immersive

Specifikacijos:
Autorius: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 90752900
2761
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 12 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 12 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 12 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 12 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 12 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 12 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing 6.0: The Future Is Immersive

Rediscover the fundamentals of marketing along with the rise of metamarketing from the best in the business In Marketing 6.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world. In a new age of metamarketing, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade. Readers will learn about: The building blocks of metamarketing Generation Z and Generation Alpha and the technologies they use daily How to tap into metaverses and extended reality The potential obstacles and solutions for creating a more interactive and immersive experience. Marketing has evolved to address global challenges and changing customer expectations. Incorporating sustainability themes and new technologies for customer engagement are essential for businesses to remain relevant. Indeed, marketing has shifted from traditional to digital, but most customers still value some forms of human interaction. As a result, multichannel and omnichannel marketing have become popular among marketers aiming to leverage both traditional and digital engagement. Metamarketing goes beyond that and offers a genuine physical and digital convergence by providing a more interactive and immersive customer experience across physical and digital spaces.

Bendra informacija apie: Marketing 6.0: The Future Is Immersive

Prekės ID: 90752900
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,57 kg
Leidykla: John Wiley & Sons Inc
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing 6.0: The Future Is Immersive
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing 6.0: The Future Is Immersive


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai