1

Marketing Research: Tools and Techniques 3rd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Nigel Bradley
Puslapių skaičius: 552, Nenurodyta
Leidimo metai: 2013
Prekės ID: 58708858
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 660 x 18 mėn.
8775
8775
660 / mėn.
Skolinantis 8775 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 660 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,28%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11880 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2925
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
10699
-
11972
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 21 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 21 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 21 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 21 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 21 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 21 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
10699
Pro Baltic
11972 15599
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing Research: Tools and Techniques 3rd Revised edition

Building on the success of the previous editions, the third edition of Marketing Research: Tools and Techniques provides an accessible and engaging insight into marketing research. Based on the concept of the Marketing Research Mix, the text is organized around the core themes of research preparation, data collection, analysis and communication of findings, and how skills and techniques are used in different research contexts. The author adopts a sound balance between theory and practice and demonstrates how marketing concepts can be carried out in reality, and which methods are most appropriate for particular types of research. The new edition has been fully revised to reflect the wealth of digital developments and contains new case studies on renowned commercial brands such as BMW, Google, McDonalds, Whiskas, Tesco, The National Student Survey (NSS), Eurobarometer and BMI Healthcare. Supported by a full range of pedagogical features, the author enables students to understand the issues involved in carrying out research and the potential pitfalls to be aware of, thereby ensuring a clear understanding of the overall subject. The book is accompanied by a comprehensive Online Resource Centre which offers the following resources for students and lecturers: For students: Multiple choice questions Questionnaire wizard Online version of Market Researcher's Toolbox Link to clips of author summarising contents of each chapter on YouTube Web links For registered adopters of the text: PowerPoint presentation Illustrations from the book

Bendra informacija apie: Marketing Research: Tools and Techniques 3rd Revised edition

Prekės ID: 58708858
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Oxford University Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Nigel Bradley
Puslapių skaičius: 552, Nenurodyta
Leidimo metai: 2013

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing Research: Tools and Techniques 3rd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing Research: Tools and Techniques 3rd Revised edition

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2261 pirkėjo įvertinimas)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 12 d.

000
Galimi pristatymo būdai
10699
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(998 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 12 d.

000
Galimi pristatymo būdai
11972 15599

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai