1

Neuromarketing For Dummies

Specifikacijos:
Autorius: Stephen J. Genco, Andrew P. Pohlmann, Peter Steidl
Puslapių skaičius: 384
Leidimo metai: 2013
Prekės ID: 59362183
2302
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
3329
-
4599
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 7 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 7 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 7 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 7 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 7 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 7 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
3329
KATARATA
4599
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Neuromarketing For Dummies

Each book covers all the necessary information a beginner needs to know about a particular topic, providing an index for easy reference and using the series' signature set of symbols to clue the reader in to key topics, categorized under such titles as Tip, Remember, Warning!, Technical Stuff and True Story. Original.
Presents the fundamentals of neuromarketing, exploring the nonconcious processes affecting consumer behavior and the role of emotion in consumer response, and offers ways to incorporate neuromarketing into research and marketing plans.
Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and media. Neuromarketing and the brain sciences behind it provide new ways to look at the age-old question: why do consumers buy? Neuromarketing For Dummies goes beyond the hype to explain the latest findings in this growing and often misunderstood field, and shows business owners and marketers how neuromarketing really works and how they can use it to their advantage. You'll get a firm grasp on neuromarketing theory and how it is impacting research in advertising, in-store and online shopping, product and package design, and much more. Topics include:How neuromarketing worksInsights from the latest neuromarketing researchHow to apply neuromarketing strategies to any level of advertising or marketing, on any budgetPractical techniques to help your customers develop bonds with your products and servicesThe ethics of neuromarketingNeuromarketing for Dummies demystifies the topic for business owners, students, and marketers and offers practical ways it can be incorporated into your existing marketing plans.

Bendra informacija apie: Neuromarketing For Dummies

Prekės ID: 59362183
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: John Wiley Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Stephen J. Genco, Andrew P. Pohlmann, Peter Steidl
Puslapių skaičius: 384
Leidimo metai: 2013

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Neuromarketing For Dummies
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Neuromarketing For Dummies

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.2
(1030 pirkėjų įvertinimų)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 23 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3329
Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2223 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 25 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4599

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai