1

New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking 5th Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Jean-Noel Kapferer
Puslapių skaičius: 512
Leidimo metai: 2012
Prekės ID: 63225408
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 887 x 9 mėn.
6775
6775
887 / mėn.
Skolinantis 6775 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 887 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,24%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7983 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2259
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Kovo 27 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Kovo 27 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Kovo 27 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Kovo 27 d.

265

Smartpost terminale

Kovo 27 d.

269

Pristatysime į namus

Kovo 27 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 96% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking 5th Revised edition

Adopted internationally by business schools and MBA programmes, this book is the ultimate resource for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students to understand and overcome the challenges of brand management and strategy today, written by the leading international expert of branding, Jean-Noel Kapferer. The New Strategic Brand Management is simply the reference source for branding professionals and postgraduate students. Over the years it has not only established a reputation as one of the leading works on brand strategy, but also has become synonymous with the topic itself. Using an array of international case studies, this book covers all the leading issues faced by brand strategists today, with both gravitas and intelligent insight. It reveals new thinking on topics such as putting culture and content into brands, the impact of private labels and the comeback of local brands. This updated fifth edition builds on the book's already impressive reputation, including new content that will help students and practitioners stay up to date with targeting, with relevant research and market knowledge to support the discipline. With dedicated sections for specific types of brands (luxury, corporate and retail), international examples and case studies from companies such as Audi, Nivea, Toyota and Absolut Vodka; plus models and frameworks such as the Brand Identity Prism; The New Strategic Brand Management remains at the forefront of strategic brand thinking.

Bendra informacija apie: New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking 5th Revised edition

Prekės ID: 63225408
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,99 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Jean-Noel Kapferer
Puslapių skaičius: 512
Leidimo metai: 2012

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking 5th Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: New Strategic Brand Management: Advanced Insights and Strategic Thinking 5th Revised edition

Reklama

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai