1

One Up Creativity, Competition, and the Global Business of Video Games

Specifikacijos:
Autorius: Joost van Dreunen
Puslapių skaičius: 296
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 68043916
3132
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 23 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 23 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 23 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 23 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 23 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 23 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: One Up Creativity, Competition, and the Global Business of Video Games

What explains the massive worldwide success of video games such as Fortnite, Minecraft, and Pokemon Go? Game companies and their popularity are poorly understood and often ignored from the standpoint of traditional business strategy. Yet this industry generates billions in revenue by thinking creatively about digital distribution, free-to-play content, and phenomena like e-sports and live streaming. What lessons can we draw from its major successes and failures about the future of entertainment? One Up offers a pioneering empirical analysis of innovation and strategy in the video game industry to explain how it has evolved from a fringe activity to become a mainstream form of entertainment. Joost van Dreunen, a widely recognized industry expert with over twenty years of experience, analyzes how game makers, publishers, and platform holders have tackled strategic challenges to make the video game industry what it is today. Using more than three decades of rigorously compiled industry data, he demonstrates that video game companies flourish when they bring the same level of creativity to business strategy that they bring to game design. Filled with case studies of companies such as Activision Blizzard, Apple, Electronic Arts, Epic Games, Microsoft, Nexon, Sony, Take-Two Interactive, Tencent, and Valve, this book forces us to rethink common misconceptions around the emergence of digital and mobile gaming. One Up is required reading for investors, creatives, managers, and anyone looking to learn about the major drivers of change and growth in contemporary entertainment.

Bendra informacija apie: One Up Creativity, Competition, and the Global Business of Video Games

Prekės ID: 68043916
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg
Leidykla: Columbia University Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Knygos apie verslą
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Joost van Dreunen
Puslapių skaičius: 296
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

One Up Creativity, Competition, and the Global Business of Video Games
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: One Up Creativity, Competition, and the Global Business of Video Games


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai