1

Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Specifikacijos:
Autorius: Martin Newman
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 59429068
3857
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (3):
5985
-
7426
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 13 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 13 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 13 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
Pro Baltic
5985 7799
KATARATA
6399
EasyShop
7426
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Having a customer-centric business model has evolved from being a nice-to-have to a must-have for any organization. A focus on products and services alone is no longer enough to outstrip the competition. In the current digital ecosystem, consumers can instantly compare products, prices and services with the touch of a button from the comfort of their home. Therefore, every organization must now focus on their overall customer experience to achieve the tricky but imperative balance between efficiency and personalization. In The Power of Customer Experience, Martin Newman presents clear data that proves the direct link between customer-centricity with profit and shareholder value. Drawing on examples from well-known companies like JD Sports, Delta Airlines, Lego, Selfridges, BMW, Hilton, Deliveroo and Uber, it analyses how organizations provide the most effective customer experience, and reveals the strategies that have allowed them to succeed. Featuring tips and tools throughout, it will enable readers to understand the impact of customer centricity on some of the best known brands, to gain invaluable insights that can be used to grow emerging brands and revitalize existing brands.
Refocus on the customer to outstrip your competition and increase profitability, with invaluable insight into the direct correlation between customer-centricity and shareholder value, proven by today's most successful companies.

Bendra informacija apie: Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Prekės ID: 59429068
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Kogan Page Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Martin Newman
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Power of Customer Experience: How to Use Customer-centricity to Drive Sales and Profitability

Kitų pardavėjų pasiūlymai (3)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(986 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 2 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5985 7799
Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2231 pirkėjo įvertinimas)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 2 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6399
Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1059 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 29 d.

000
Galimi pristatymo būdai
7426

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai