1

Power of Scarcity: Leveraging Urgency and Demand to Influence Customer Decisions

Specifikacijos:
Autorius: Mindy Weinstein
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 70133991
2491
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 29 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 29 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 29 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 29 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 29 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Power of Scarcity: Leveraging Urgency and Demand to Influence Customer Decisions

Drive revenue and grow your business by using the powerful concept of scarcity "Hurry, limited quantities available!" "Act now, time is running out!" "Limit of one per customer!" Scarcity is an influence factor that carries a great deal of power, so it's no wonder why your organization probably already uses it as a way to leverage consumer behavior. But the concept of scarcity contains multiple layers and complexities. In The Power of Scarcity, one of the country's foremost experts on scarcity demystifies the science behind it and shows you how to use it to bolster your business. The author explains how and why scarcity works, including the types of messages that are most effective, how to use them ethically, and common mistakes to avoid. You'll find essential information on: * Scarcity as an influence factor * Why we are more afraid of loss than gain * Scarcity versus sales * Sending the right message at the right time * The four key types of scarcity and how to use them * How companies are using scarcity to build communities, create customer loyalty, and increase revenue Innovative, inspiring, and filled with practical tips and case studies, The Power of Scarcity offers you a potent new tool for kickstarting even greater success.

Bendra informacija apie: Power of Scarcity: Leveraging Urgency and Demand to Influence Customer Decisions

Prekės ID: 70133991
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: McGraw-Hill Education
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Mindy Weinstein
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Power of Scarcity: Leveraging Urgency and Demand to Influence Customer Decisions
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Power of Scarcity: Leveraging Urgency and Demand to Influence Customer Decisions


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai