Reputation Analytics: Public Opinion for Companies 1

Specifikacijos:
Autorius: Daniel Diermeier
Puslapių skaičius: 496
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 71687731
8787
11344
-22%
Pardavėjas: Minced 4.2
Į krepšelį
662 / mėn.
Skolinantis 8787 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 662 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11916 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2929
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Penktadienį, gegužės 17 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Penktadienį, gegužės 17 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Penktadienį, gegužės 17 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 18 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 18 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 18 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 20 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 20 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 21 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 21 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.2

Prekės aprašymas: Reputation Analytics: Public Opinion for Companies 1

A scientific approach to corporate reputation from the field’s leading scholar. Public opinion is a core factor of any organization’s success—and sometimes its failings. Whether through crisis, mismanagement, or sudden shifts in public sensibility, an organization can run afoul in the span of a Tweet. In Reputation Analytics, Daniel Diermeier offers the first rigorous analytical framework for understanding and managing corporate reputation and public perception. Drawing on his expertise as a political scientist and management scholar, Diermeier incorporates lessons from game theory, psychology, and text analytics to create a methodology that has immediate application in both scholarship and practice. A milestone work from one of social science’s most eminent scholars, Reputation Analytics unveils an advanced understanding of an elusive topic, resulting in an essential guide for academics and readers across industries.

Bendra informacija apie: Reputation Analytics: Public Opinion for Companies 1

Prekės ID: 71687731
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,04 x 0,15 x 0,23 m, 0,3 kg
Leidykla: The University of Chicago Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjas: Minced
Autorius: Daniel Diermeier
Puslapių skaičius: 496
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Reputation Analytics: Public Opinion for Companies 1
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių