1

Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020

Specifikacijos:
Autorius: Pierre-Yves Donze
Puslapių skaičius: 184
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 70344786
2843
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 12 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 12 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 12 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 12 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 12 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 12 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020

Chanel suits, Louis Vuitton bags and Omega watches are now objects that embody a globalized material culture. Over the past 30 years, the luxury goods industry has undergone a tremendous expansion around the world. However, it remains largely dominated by European companies, ranging from diversified conglomerates such as LVMH and Richemont to independent companies such as the Italian fashion houses Armani and Ermenegildo Zegna, and industrial groups like Swatch and L'Oreal or new start-ups such as Richard Mille. How and why did these companies succeed? How did they manage to transform a sector previously dominated by small family firms into a global big business? Selling Europe to the World presents the development of the global luxury goods industry from the 1980s to the present day. It highlights the strategies implemented by a new generation of entrepreneurs and explains, beyond the glamorous image conveyed by luxury brands, the sources of success of these firms. An essential book for understanding the success of the contemporary luxury industry.

Bendra informacija apie: Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020

Prekės ID: 70344786
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,3 kg
Leidykla: Bloomsbury Publishing PLC
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Knygos saviugdai
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Pierre-Yves Donze
Puslapių skaičius: 184
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Selling Europe to the World: The Rise of the Luxury Fashion Industry, 1980-2020


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai