1

Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience

Specifikacijos:
Autorius: B Reason
Puslapių skaičius: 208
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 62996833
2724
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
3903
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 29 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 29 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 29 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 29 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 29 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
3903
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience

A practical approach to better customer experience through service design Service Design for Business helps you transform your customer's experience and keep them engaged through the art of intentional service design. Written by the experts at Livework, this practical guide offers a tangible, effective approach for better responding to customers' needs and demands, and provides concrete strategy that can be implemented immediately. You'll learn how taking a design approach to problem solving helps foster creativity, and how to apply it to the real issues that move businesses forward. Highly visual and organized for easy navigation, this quick read is a handbook for connecting market factors to the organizational challenge of customer experience by seeing your company through the customers' eyes. Livework pioneered the service design industry, and guides organizations including Sony, the British Government, Volkswagen Procter & Gamble, the BBC, and more toward a more carefully curated customer experience. In this book, the Livework experts show you how to put service design to work in your company to solve the ongoing challenge of winning with customers. * Approach customer experience from a design perspective * See your organization through the lens of the customer * Make customer experience an organization-wide responsibility * Analyze the market factors that dovetail with customer experience design The Internet and other digital technology has brought the world to your customers' fingertips. With unprecedented choice, consumers are demanding more than just a great product the organizations coming out on top are designing and delivering experiences tailored to their customers' wants. Service Design for Business gives you the practical insight and service design perspective you need to shape the way your customers view your organization.

Bendra informacija apie: Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience

Prekės ID: 62996833
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,38 kg
Leidykla: John Wiley & Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: B Reason
Puslapių skaičius: 208
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Service Design for Business - A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience: A Practical Guide to Optimizing the Customer Experience

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1126 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 15 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3903

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai