1

Social Media Marketing: A Strategic Approach 2nd edition

Specifikacijos:
Autorius: Donald I. Barker, Mary Roberts, Melissa Barker, Nicholas Bormann, Debra Zahay
Puslapių skaičius: 400
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 58386668
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 605 x 18 mėn.
8040
8040
605 / mėn.
Skolinantis 8040 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 605 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,38%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10890 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2680
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 20 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 20 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 20 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 20 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 20 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 20 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Social Media Marketing: A Strategic Approach 2nd edition

SOCIAL MEDIA MARKETING: A STRATEGIC APPROACH, 2E builds on the strength of the first edition, adding to the book's real-world focus with practical examples and case histories woven throughout the text. You'll find more explicit focus on the marketing use of popular social media platforms, including both those that are well established and those that are emerging. Conceptual frameworks and the explication of a social media marketing plan are illustrated using a strong example. This edition's conceptual frameworks are strengthened with additional teaching concepts, and best practices are emphasized. The authors provide a variety of social media initiatives to help you keep up with the latest developments and enable you to weave current social media marketing campaigns and developments into your course. Prepare your students for today's ever-changing world of social media marketing with this winning book and package that are easy for you to modify for your needs.

Bendra informacija apie: Social Media Marketing: A Strategic Approach 2nd edition

Prekės ID: 58386668
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: Cengage Learning, Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Donald I. Barker, Mary Roberts, Melissa Barker, Nicholas Bormann, Debra Zahay
Puslapių skaičius: 400
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Social Media Marketing: A Strategic Approach 2nd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Social Media Marketing: A Strategic Approach 2nd edition


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai