1

Visual Merchandising, Third edition: Windows and in-store displays for retail 3rd Revised edition

Specifikacijos:
Autorius: Tony Morgan
Puslapių skaičius: 224
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 61850163
2822
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 28 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 28 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 28 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 28 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 28 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 28 d.

399

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Visual Merchandising, Third edition: Windows and in-store displays for retail 3rd Revised edition

A great introduction for retail students, this book offers a user-friendly reference guide to all aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of shops, from fashion emporia to small outlets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers.It reveals the secrets of their toolkit and information on the use of mannequins, the latest technology, and how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behavior. This new edition contains two new case studies, updated images, and new material on digital and interactive visual merchandising.Presented through color photographs, diagrams of floor layouts, and store case studies, and including invaluable information such as a glossary of terms used in the industry, Visual Merchandising is an essential handbook for anyone working in and learning about this exciting area.

Bendra informacija apie: Visual Merchandising, Third edition: Windows and in-store displays for retail 3rd Revised edition

Prekės ID: 61850163
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,22 x 0,28 m, 1,08 kg
Leidykla: Laurence King Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Tony Morgan
Puslapių skaičius: 224
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Visual Merchandising, Third edition: Windows and in-store displays for retail 3rd Revised edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Visual Merchandising, Third edition: Windows and in-store displays for retail 3rd Revised edition


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai