Autorius: | Richard Whittington |
Puslapių skaičius: | 168 |
Leidimo metai: | 2000 |
Prekės ID: | 77651679 |
In this revision of his classic book Richard Whittington challenges the basic assumptions of management orthodoxy. By applying four basic theoretical approaches of strategy-making to a series of key strategic issues, Whittington demonstrates the practical implications of different theories with many examples. Students are then challenged to critically evaluate their own personal approach to strategy-making in practice. The new edition is fully updated to cover the latest issues in strategy including expanded coverage of the resource-based and knowledge-based views of the firm, and utilises new examples from the international, service and 'ebusiness' sectors.
In this revision of his classic book Richard Whittington challenges the basic assumptions of management orthodoxy. By applying four basic theoretical approaches of strategy-making to a series of key strategic issues, Whittington demonstrates the practical implications of different theories with many examples. Students are then challenged to critically evaluate their own personal approach to strategy-making in practice. The new edition is fully updated to cover the latest issues in strategy including expanded coverage of the resource-based and knowledge-based views of the firm, and utilises new examples from the international, service and ?ebusiness? sectors.
Prekės ID: | 77651679 |
Kategorija: | Ekonomikos knygos |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,02 x 0,2 x 0,13 m, 0,28 kg |
Leidykla: | Cengage Learning EMEA |
Leidinio kalba: | Anglų |
Tipas: | Nenurodyta |
Pardavėjo šalis: | Estija |
Pardavėjas: | Knygynas Krisostomus, EasyShop |
Autorius: | Richard Whittington |
Puslapių skaičius: | 168 |
Leidimo metai: | 2000 |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.