1

Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising

Specifikacijos:
Autorius: Paul Feldwick
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 60621358
2440
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (3):
3684
-
5585
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 15 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 15 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 15 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
3684
Minced
4189
Pro Baltic
5585 7279
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising

Throughout history, selling and entertainment have gone hand in hand - from the medieval pedlar and the medicine show, to generations of TV commercials featuring song and dance, comedy, and cartoon animals, right up to today's celebrities who launch their own multi-million dollar brands. There are good reasons for this; we now understand better than ever before the psychological and sociological reasons why apparent frivolity creates serious business benefits. And yet the advertising business today seems reluctant to embrace its powerful links with popular culture. Misled on one side by managerial myths of rationality and logic, and on the other by a cultish misunderstanding of 'creativity', it risks forgetting how to appeal to the public, and how to build successful brands. As a result, evidence suggests, today's advertising is less liked and less effective than ever before. But it is not too late to reverse this trend. Advertisers and agencies who read this book will rediscover why the pedlar sings, and despite what we've all been told, why people do buy from clowns. They will be inspired to make their advertising more popular, more famous, more fun again - and much more effective. 'This is a fabulous book. ...It is possibly the book I would most highly recommend to anyone in marketing.' Rory Sutherland, Vice Chairman, Ogilvy

Bendra informacija apie: Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising

Prekės ID: 60621358
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Leidykla: Troubador Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Pro Baltic, Knygynas Krisostomus, EasyShop, Minced
Autorius: Paul Feldwick
Puslapių skaičius: 264
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Why Does The Pedlar Sing?: What Creativity Really Means in Advertising

Kitų pardavėjų pasiūlymai (3)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1068 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 5 d.

000
Galimi pristatymo būdai
3684
Pardavėjas: Minced 4.3
(1072 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000
Galimi pristatymo būdai
4189
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(994 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 7 d.

000
Galimi pristatymo būdai
5585 7279

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai