1

Strategy and the Second World War: How the War was Won, and Lost

Specifikacijos:
Autorius: Jeremy Black
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 58575273
1797
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
2759
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 15 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 15 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 15 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 15 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
2759
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Strategy and the Second World War: How the War was Won, and Lost

A concise, accessible account of strategy and the Second World War. How the war was won . . . and lost..In 1941, the Second World War became global, when Nazi Germany attacked the Soviet Union; Japan attacked the United States at Pearl Harbor; and Germany declared war on the United States.In this timely book, which fills a real gap, Black engages with the strategic issues of the time - as they developed chronologically, and interacted - and relates these to subsequent debates about the choices made, revealing their continued political resonances.Beginning with Appeasement and the Soviet-German pact as key strategic means, Black examines the consequences of the fall of France for the strategies of all the powers. He shows how Allied strategy-making was more effective at the Anglo-American level than with the Soviet Union, not only for ideological and political reasons, but also because the Americans and British had a better grasp of the global dimension.He explores how German and Japanese strategies evolved as the war went badly for the Axis powers, and discusses the extent to which seeking to mould the post-war world informed Allied strategic choices from 1943 onwards, and the role these played in post-war politics, notably in the Cold War. Strategy was a crucial tool not only for conducting the war; it remains the key to understanding it today.

Bendra informacija apie: Strategy and the Second World War: How the War was Won, and Lost

Prekės ID: 58575273
Kategorija: Istorinės knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Leidykla: Little, Brown Book Group
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Istorinės
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Jeremy Black
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Strategy and the Second World War: How the War was Won, and Lost
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Strategy and the Second World War: How the War was Won, and Lost

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1068 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 5 d.

000
Galimi pristatymo būdai
2759

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai