Brain Words: How the Science of Reading Informs Teaching

Specifikacijos:
Autorius: J. Richard Gentry, Gene Ouellette
Puslapių skaičius: 176
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 62674623
Net 100 % prekės sumos grįžta PiguEurais
6999
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
917 / mėn.
Skolinantis 6999 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 917 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 8253 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2333
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 22 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 22 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 22 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 23 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 23 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 23 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 23 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 23 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 24 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 24 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Brain Words: How the Science of Reading Informs Teaching

Gentry, an educational consultant, author, and former elementary teacher, professor, and director of a university reading center, and Ouellette, a professor of psychology and researcher in reading, spelling, and the connections between oral and written language, explain the science behind learning to read and the brain development that supports it, detailing reading theory, research, and neurological reading circuitry in relation to classroom instruction. They show teachers how to rethink reading instruction and word study as a more effective way to build dictionaries in the brain where students can store and automatically access sounds, spellings, and meanings for correctly spelled words, connecting to other reading circuitry in the brain for meaning and understanding, and resulting in more proficient reading and writing. They outline a spell-to-read approach for teaching reading that is based on developmental reading theory, research, and brain study and presenting words aurally first and then asking students to analyze the sounds they hear and spell the word how they hear it. They describe the scientific study of reading and how it can inform teaching, what is known about how reading works in the brain, current teaching practices and what works and what doesn't, the importance of being aware of developmental phases in teaching reading and spelling, the spell-to read instructional method in kindergarten and first grade, building brain-based representations of words in 2nd through sixth grade, and understanding and supporting children with dyslexia in terms of reading science. Annotation ©2019 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
“Gentry and Ouellette are cannonballing into the reading research pool, they’re making waves, and these waves are moving the field of reading forward.” - From the foreword by Mark Weakland, Super Spellers
The past two decades have brought giant leaps in our understanding of how the brain works. But these discoveries - and all their exciting implications - have yet to make their way into most classrooms.
With the concise and readable BrainWords, you will learn how children’s brains develop as they become readers and discover ways you can take concrete steps to promote this critical developmental passage.
Introducing their original, research-based framework of “brain words” - dictionaries in the brain where students store and automatically access sounds, spellings, and meanings - the authors offer a wealth of information that will transform your thinking and practice:
* Up-to-date knowledge about reading and neurological circuitry, including evidence that spelling is at the core of the reading brain
* Tools to identify what works, what doesn’t, and why
* Practical classroom activities for daily teaching and student assessment
* Insights about what brain research tells us about whole language and phonics-first movements
* Deepened understanding of dyslexia through the enhanced lens of brain science
With the insights and strategies of BrainWords, you can meet your students where they are and ensure that more of them read well, think well, and write well.

Bendra informacija apie: Brain Words: How the Science of Reading Informs Teaching

Prekės ID: 62674623
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,19 x 0,24 m, 0,37 kg
Leidykla: Stenhouse Publishers
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Psichologija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: J. Richard Gentry, Gene Ouellette
Puslapių skaičius: 176
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Brain Words: How the Science of Reading Informs Teaching
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių