1

Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design

Specifikacijos:
Autorius: Robert E. Kraut, Paul Resnick, Sara Kiesler, Moira Burke, Yan Chen, Niki Kittur, Joseph Konstan, Yuqing Ren, John Riedl
Puslapių skaičius: 328
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 69924021

Prekė išparduota

Pranešime, kai prekė vėl bus prekyboje

Susijusios prekės


Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design

How insights from the social sciences, including social psychology and economics, can improve the design of online communities. Online communities are among the most popular destinations on the Internet, but not all online communities are equally successful. For every flourishing Facebook, there is a moribund Friendster-not to mention the scores of smaller social networking sites that never attracted enough members to be viable. This book offers lessons from theory and empirical research in the social sciences that can help improve the design of online communities. The authors draw on the literature in psychology, economics, and other social sciences, as well as their own research, translating general findings into useful design claims. They explain, for example, how to encourage information contributions based on the theory of public goods, and how to build members' commitment based on theories of interpersonal bond formation. For each design claim, they offer supporting evidence from theory, experiments, or observational studies.

Bendra informacija apie: Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design

Prekės ID: 69924021
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,23 x 0,17 x 0,02 m, 0,532 kg
Leidykla: MIT Press Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Komunikacija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Autorius: Robert E. Kraut, Paul Resnick, Sara Kiesler, Moira Burke, Yan Chen, Niki Kittur, Joseph Konstan, Yuqing Ren, John Riedl
Puslapių skaičius: 328
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Building Successful Online Communities: Evidence-Based Social Design


Geriausi pardavėjo Pigu.lt pasiūlymai