Autorius: | Nenurodyta |
Puslapių skaičius: | Nenurodyta |
Leidimo metai: | Nenurodyta |
Prekės ID: | 37526333 |
Part of SAGE’s Mastering Business Research Methods Series, conceived and edited by Bill Lee, Mark N. K. Saunders and Vadake K. Narayanan and designed to support researchers by providing in-depth and practical guidance on using a chosen method of data collection or analysis. In Collecting Qualitative Data Using Digital Methods, Rebecca Whiting and Katrina Pritchard provide a concise and accessible guide to a digital data collection method, comprised of tracking and trawling that can be used to collect qualitative data in the fields of business, management and organizational research. With practical guidance and insight into how to use this approach in your own research, this book provides invaluable support to Business and Management masters students who choose to work with secondary data when completing their dissertations. An invaluable guide to using digital research methods in business and management dissertations at Masters level, with practical guidance into how to use these approaches in your own research project.
Prekės ID: | 37526333 |
Kategorija: | Socialinių mokslų knygos |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,24 kg |
Leidykla: | Nenurodyta |
Leidinio kalba: | Anglų |
Tipas: | Sociologija |
Knyga su ištrauka: | Ne |
Pardavėjo šalis: | Estija |
Pardavėjas: | KATARATA, Knygynas Krisostomus |
Autorius: | Nenurodyta |
Puslapių skaičius: | Nenurodyta |
Leidimo metai: | Nenurodyta |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.