1

Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition

Specifikacijos:
Autorius: Peyton Paxson
Puslapių skaičius: 336
Leidimo metai: 2018
Prekės ID: 58332083
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 567 x 18 mėn.
7536
7536
567 / mėn.
Skolinantis 7536 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 567 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,23%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10206 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2512
Be pabrangimo
Pardavėjas: Minced 4.3
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 26 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 26 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 26 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 26 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 26 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 26 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Minced 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition

Mass Communications and Media Studies: An Introduction, 2nd edition is a comprehensive yet concise survey of the history of mass communication media, discussing the current state of each medium, and anticipating the future of mass media. Divided into twelve chapters, it can be used in either 16-week semesters or 12-week terms. Retaining the successful organization of the 1st edition, Peyton Paxson writes in an accessible and well-organized manner, catering to both the needs of students and instructors. He begins each chapter with a list of the current issues and trends concerning the chapter's topic, followed by a brief history of that topic, its current state, predictions for the future, an assessment of career opportunities, and discussion questions for critical thinking. More than just updating statistical data, the 2nd edition weaves in discussions of relevant contemporary issues, including crowdsourcing, going 'viral', interactive advertising, tv industry consolidation, 'the internet of things', conflicting ideas of net neutrality and their continuing implications in a more-connected world.

Bendra informacija apie: Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition

Prekės ID: 58332083
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Bloomsbury Publishing PLC
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Komunikacija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Kita
Pardavėjas: Minced
Autorius: Peyton Paxson
Puslapių skaičius: 336
Leidimo metai: 2018

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Mass Communications and Media Studies: An Introduction 2nd edition


Geriausi pardavėjo Minced pasiūlymai