1

Psychology of Influence: Theory, research and practice

Specifikacijos:
Autorius: Joop Pligt, Michael Vliek
Puslapių skaičius: 250
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 59108558
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 906 x 9 mėn.
6926
6926
906 / mėn.
Skolinantis 6926 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 906 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 48,94%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 8154 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2310
Be pabrangimo
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
9399
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 23 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 23 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 23 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 23 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 23 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 23 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
9399
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Psychology of Influence: Theory, research and practice

Whether it's our choice of a new car or what we think about our neighbours, our opinions and attitudes are a way of negotiating the world around us. The Psychology of Influence explores how these preferences and behaviours are influenced and affected by the messages we receive in daily life. From consumer choices to political, lifestyle and financial decisions, the book examines how and why we may be influenced by a range of sources, from written text and television to social media and interpersonal communication. In a field that has fascinated scholars since Plato, the book addresses the key questions across cognitive, social and emotional domains: When do arguments become persuasive? What influence do role models have? What role do simple rules of thumb, social norms or emotions play? Which behaviours are difficult to influence, and why? Covering topics from attraction, prejudice and discrimination to reward, punishment and unconscious bias, The Psychology of Influence will be invaluable reading for students and researchers across a range of areas within applied and social psychology, as well as those in political science, communications, marketing and business and management.

Bendra informacija apie: Psychology of Influence: Theory, research and practice

Prekės ID: 59108558
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,02 x 0,17 x 0,25 m, 0,72 kg
Leidykla: Taylor & Francis Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: Joop Pligt, Michael Vliek
Puslapių skaičius: 250
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Psychology of Influence: Theory, research and practice
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Psychology of Influence: Theory, research and practice

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2262 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000
Galimi pristatymo būdai
9399

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai