1

Silo effect: why every organisation needs to disrupt itself to survive

Specifikacijos:
Autorius: Gillian Tett
Puslapių skaičius: 384
Leidimo metai: 2016
Prekės ID: 69341921
1325
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
2212
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 29 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 29 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 29 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 29 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 29 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
EasyShop
2212
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Silo effect: why every organisation needs to disrupt itself to survive

Ever since civilised society began, we have felt the need to classify, categorise and specialise. It can make things more efficient, and help give the leaders of any organisation a sense of confidence that they have the right people focusing on the right tasks. But it can also be catastrophic, leading to tunnel vision and tribalism. Most importantly it can create a structural fog, with the full picture of where an organisation is heading hidden from view. It is incredibly widespread: the chances are these 'silos' are rife in any organisation or profession, whether your business, or your local school or hospital. Across industries and cultures, as this brilliant and penetrating book shows, silos have the power to collapse companies and destabilise financial markets, yet they still dominate the workplace. They blind and confuse us, often making modern institutions act in risky, silly and damaging ways. Gillian Tett has spent years covering financial markets and business, but she's also a trained anthropologist, having completed a doctorate at Cambridge University and conducted field work in Tibet and Tajikistan. She's no stranger to questioning the assumptions and practices of a culture. Those in question - financial trading desks, urban police forces, surgical teams within medical clinics, software debuggers and consumer product engineers - have practices and rituals as ordered and intricate as those of any far-flung tribe. In The Silo Effect, she uses an anthropological lens to explore how individuals, teams and whole organisations often work in silos of thought, process and product. With examples drawn from a range of fascinating areas - the New York Fire Department and Facebook to the Bank of England and Sony - these narratives illustrate not just how foolishly people can behave when they are mastered by silos but also how the brightest institutions and individuals can master them. The Silo Effect is a sharp, visionary and inspiring work with the insight, prescriptions and power to remove our organisational blinders and transform the way we think for the better.

Bendra informacija apie: Silo effect: why every organisation needs to disrupt itself to survive

Prekės ID: 69341921
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Leidykla: Little, Brown Book Group
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Sociologija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus, EasyShop
Autorius: Gillian Tett
Puslapių skaičius: 384
Leidimo metai: 2016

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Silo effect: why every organisation needs to disrupt itself to survive
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Silo effect: why every organisation needs to disrupt itself to survive

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: EasyShop 4.3
(1126 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 15 d.

000
Galimi pristatymo būdai
2212

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai