1

CINEMA&CIE, INTERNATIONAL FILM STUDIES JOURNAL, VOL. XIX, no. 31, FALL 2018: To Each Their Own Pop. The Mediatization of Popular Music in Europe (1960-1979)

Specifikacijos:
Autorius: Alessandro Bratus, Massimo Locatelli, Miguel Mera
Puslapių skaičius: 162
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 58698038
1900
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 9 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 9 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 9 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 9 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 9 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 9 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: CINEMA&CIE, INTERNATIONAL FILM STUDIES JOURNAL, VOL. XIX, no. 31, FALL 2018: To Each Their Own Pop. The Mediatization of Popular Music in Europe (1960-1979)

Pop music meets the media...
Pop music meets the media... This issue is dedicated to a social and cultural phenomenon that we could call the ‘mediatization of pop music’. With a particular focus on the1960s and 1970s, it is our contention that these two decades significantly shaped our current mediatized culture both in its form and content. Since then, instead of political or confessional organisations, it was popular media and music that offered the contact point between public and private spheres, between the personal and the political, and this shift should be reconsidered as a focal trope in modern culture. We hope to widen the notion of mediatization by highlighting a range of historical processes that have had phenomenological after-effects: the experiential prototypes that were developed during this pivotal period later became persistent paradigms, and paved the way for the mediatized world we still live in.

Bendra informacija apie: CINEMA&CIE, INTERNATIONAL FILM STUDIES JOURNAL, VOL. XIX, no. 31, FALL 2018: To Each Their Own Pop. The Mediatization of Popular Music in Europe (1960-1979)

Prekės ID: 58698038
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tipas: Muzika
Leidykla: Mimesis International
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Alessandro Bratus, Massimo Locatelli, Miguel Mera
Puslapių skaičius: 162
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

CINEMA&CIE, INTERNATIONAL FILM STUDIES JOURNAL, VOL. XIX, no. 31, FALL 2018: To Each Their Own Pop. The Mediatization of Popular Music in Europe (1960-1979)
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: CINEMA&CIE, INTERNATIONAL FILM STUDIES JOURNAL, VOL. XIX, no. 31, FALL 2018: To Each Their Own Pop. The Mediatization of Popular Music in Europe (1960-1979)


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai