1

Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media

Specifikacijos:
Autorius: Myles Ethan Lascity
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 64635063
3329
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 21 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 21 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 21 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 21 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 21 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 21 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media

Winner of the John G. Cawelti Award for Best Textbook / Primer How did you decide what to wear today? Did you base your selection on comfort or style? Did you want to blend in or stand out - or was it just the cleanest outfit available? We each make these decisions every day, reflecting how we view ourselves and impacting how others see us. Our choices matter - not just to us personally, but also to the magazine editors, brand ambassadors and trend forecasters who make a living by selling to us. Communicating Fashion introduces key concepts from the intersecting worlds of fashion and communication studies to connect how we all use clothing to express ourselves and how media systems support that process. In doing so, Myles Ethan Lascity explores social, cultural and ethical issues through the work of fashion journalism, brand promotions and the growing role of online influencers as well as the impact of film, television and art on self-image and expression. Key topics: - Advertising, Branding and Fashion Retail - Clothing, Art and Cultural Significance - Clothing as Group and Cultural Norms - Clothing, Identity and Interpersonal Communication - Fashion News and Tastemaking - Fashion, Social Media and Influencers - Meaning within the Fashion System - On-screen Clothing

Bendra informacija apie: Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media

Prekės ID: 64635063
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,5 kg
Tipas: Nenurodyta
Leidykla: Bloomsbury Publishing Plc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Myles Ethan Lascity
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Communicating Fashion: Clothing, Culture, and Media


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai