1

Ethics in Design and Communication: Critical Perspectives

Specifikacijos:
Autorius: Laura Scherling, Andrew DeRosa
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 58336848
3339
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 9 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 9 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 9 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 9 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 9 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 9 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Ethics in Design and Communication: Critical Perspectives

This timely collection brings together critical, analytic, historical, and practical studies to address what ethics means in the practice of design. Designers face the same challenges as everyone else in the complex conditions of contemporary cultural life-choices about consumption, waste, exploitation, ecological damage, and political problems built into the supply chains on which the global systems of inequity currently balance precariously. But designers face the additional dilemma that their paid work is often entangled with promoting the same systems such critical approaches seek to redress: how to reconcile this contradiction, among others, in seeking to chart an ethical course of action while still functioning effectively in the world. Ethics in Design and Communication acknowledges the complexity of this subject matter, while also demonstrating that in the ongoing struggle towards an equitable and sustainable world, the talents of design and critical thought are essential. Featured case studies include graphic design internships today, the dark web, and media coverage of the 2016 US presidential election. The fact that within this book such a wide array of practitioners, scholars, critics, and professionals commit to addressing current injustices is already a positive sign. Nonetheless, it is essential that we guard against confusing the coercive force of moral imperatives with ethical deliberation when conceiving a foundation for action.

Bendra informacija apie: Ethics in Design and Communication: Critical Perspectives

Prekės ID: 58336848
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tipas: Dizainas
Leidykla: Bloomsbury Publishing Plc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Laura Scherling, Andrew DeRosa
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Ethics in Design and Communication: Critical Perspectives
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Ethics in Design and Communication: Critical Perspectives


Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai