Real-Time Rendering, Fourth Edition 4th edition

Specifikacijos:
Autorius: Eric Haines, Naty Hoffman, Tomas Akenine-Moller
Puslapių skaičius: 1178
Leidimo metai: 2018
Prekės ID: 59108488
0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
16706
21758
-23%
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
Į krepšelį
813 / mėn.
Skolinantis 16706 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 813 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,61%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 29268 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 5570
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gruodžio 30 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gruodžio 30 d.

0 € pristatymui nuo 30 € su kodu PRISTATYMAS1224
265

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gruodžio 30 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gruodžio 30 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Gruodžio 30 d.

149

LP EXPRESS terminale

Gruodžio 30 d.

219

Smartpost terminale

Gruodžio 30 d.

269

Pristatysime į namus

Gruodžio 30 d.

399

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Real-Time Rendering, Fourth Edition 4th edition

Real-Time Rendering combines fundamental principles with guidance on the latest techniques to provide a complete reference on three-dimensional interactive computer graphics. It will help you increase speed and improve image quality and learn the features and limitations of acceleration algorithms and graphics APIs. This latest fourth edition has been updated to include a chapter on virtual reality and augmented reality and covers new topics such as visual appearance, global illumination, and curves and curved surfaces. It is for anyone serious about computer graphics who wants to learn about algorithms that create synthetic images fast enough that the viewer can interact with a virtual environment. Reviews „This is the book I recommend to everyone starting out in the industry. Not only is it a great reference on so many topics, each topic is covered in impressive depth with great references for further exploration.“ - Alex Vlachos, Valve „Real-Time Rendering condenses literally thousands of cutting-edge papers, talks, and blogs into a single, easy-to-read volume presenting today's best practices, open problems, and promising state-of-the-art research. A key reference for beginners and experts!“ - Chris Wyman, Principal Research Scientist, NVIDIA „Since it was first published, Real-Time Rendering has been an invaluable companion to anyone who wants to keep up with this dynamic field. It combines rigorous coverage of the fundamentals with up-to-date discussion of the latest techniques. The fourth edition is required reading for anyone serious about computer graphics.“ - Matt Pharr, co-author of Physically Based Rendering: From Theory to Implementation „I built our rendering engine and my career on what I learned in previous editions of Real-Time Rendering. This new edition is carefully updated to represent the current state of our field, and will remain the first resource I check when tackling a new challenge.“ - Patrick Cozzi, Principal Graphics Architect, Cesium, and co-editor of OpenGL Insights „Real-Time Rendering is the first book I recommend reading to anyone who wants to learn real-time graphics. All the relevant knowledge in one place, and a joy to read, too!“ - Aras Pranckevicius, Unity Technologies About the Cover: The cover shows an example of advanced real-time rendering technology used in the 2018 Star Wars (TM) short Reflections, which includes real-time ray tracing of reflections and area light shadows computed on the GPU. The short was produced by Epic Games and built in Unreal Engine in collaboration with ILMxLAB and NVIDIA.

Bendra informacija apie: Real-Time Rendering, Fourth Edition 4th edition

Prekės ID: 59108488
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,19 x 0,24 m, 2,52 kg
Tipas: Kinas, teatras
Leidykla: Taylor & Francis Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Pro Baltic
Autorius: Eric Haines, Naty Hoffman, Tomas Akenine-Moller
Puslapių skaičius: 1178
Leidimo metai: 2018

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Real-Time Rendering, Fourth Edition 4th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Real-Time Rendering, Fourth Edition 4th edition


Geriausi pardavėjo Pro Baltic pasiūlymai