1

User Experience Research: Discover What Customers Really Want: Discover What Customers Really Want

Specifikacijos:
Autorius: M Gage
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 64654208
3335
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Kitų pardavėjų pasiūlymai (2):
6099
-
6181
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 9 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 9 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 9 d.

000

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 9 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 9 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 9 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
6099
Pro Baltic
6181 8059
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 97% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: User Experience Research: Discover What Customers Really Want: Discover What Customers Really Want

The Fuzzy Front End Gets Demystified in This Next-Generation User Research Guide The first phase of the design thinking process is arguably the most crucial, as this is when human insights are leveraged to define value for customers. ?Yet this so-called "empathize" phase is often deemed optional or is executed poorly. This degrades the entire innovation process that follows by permitting preexisting biases and guesswork that make value creation a precarious bet. In?User Experience Research: Discover What Customers Really Want, a human factors psychologist and an industrial designer have devised a foolproof first phase that addresses the shortcomings of the design thinking process. Based on their forty years of generative research experience in multiple industries, this is the definitive guide to user experience research. This repeatable approach is grounded in six key principles that connects users’ desired emotional states to an actionable articulation of an experience. It also provides guidance on creating ideal experience frameworks that communicate clearly with all stakeholders, from business leaders to design practitioners. User Experience Research: Discover What Customers Really Want? is an indispensable, fully illustrated, step-by-step manual for anyone seeking a more predictable pathway to the design of new or improved experiences that users truly desire and would find valuable.

Bendra informacija apie: User Experience Research: Discover What Customers Really Want: Discover What Customers Really Want

Prekės ID: 64654208
Kategorija: Knygos apie meną
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,01 x 0,18 x 0,25 m, 0,56 kg
Tipas: Nenurodyta
Leidykla: John Wiley & Sons Inc
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Estija
Pardavėjas: Pro Baltic, KATARATA, Knygynas Krisostomus
Autorius: M Gage
Puslapių skaičius: 272
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

User Experience Research: Discover What Customers Really Want: Discover What Customers Really Want
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: User Experience Research: Discover What Customers Really Want: Discover What Customers Really Want

Kitų pardavėjų pasiūlymai (2)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2227 pirkėjų įvertinimai)

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 29 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6099
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
(984 pirkėjų įvertinimai)
-23%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 29 d.

000
Galimi pristatymo būdai
6181 8059

Geriausi pardavėjo Knygynas Krisostomus pasiūlymai