Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 116308641 |
Naudojimas: 1. Švelniai suplakite kvepalų buteliuką prieš kiekvieną naudojimą, kad kvepalai tinkamai susimaišytų. 2. Nuimkite dangtelį arba purškiklio antgalį ir laikykite buteliuką maždaug 15-20 cm atstumu nuo odos. 3. Purkškite kvepalus arba aplikuokite kelis lašus kvepalų pirštų galiukais ant pulsuojančių vietų. 4. Leiskite kvepalams išdžiūti natūraliai. 5. Jei norite, kad kvapas laikytųsi ilgiau, papildomai naudokite kvepiančius losjonus arba kremus. 6. Laikykite kvepalus vėsioje, sausoje vietoje atokiau nuo tiesioginių saulės spindulių ir ekstremalių temperatūrų. 7. Esant poreikiui, kvepalus galite naudoti pakartotinai dienos eigoje norint išlaikyti kvapo intensyvumą. Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Venkite patekimo į akis. Patekus į akis, nedelsiant praplaukite dideliu kiekiu vandens. Laikyti vaikams nepasiekiamoje vietoje. Svarbu: Prieš naudojant bet kokį naują produktą, pirmiausia išbandykite jį ant nedidelio odos ploto, ypač jei turite alergijų arba jautrią odą. Gamintojas ir pardavėjas neatsako už jokias nepageidaujamas reakcijas, pažeidimus ar kitas problemas, kylančias dėl šio produkto naudojimo.
Kiekvienas purškimas Mayar Cherry Intense siūlo kontrastingų pojūčių tyrinėjimą. Jo gyvybinga pradžia jaudina jausmus, dosnus širdies aromatas apgaubia turtingumu, o šilta bazė švelniai išlieka, palikdama tylų resonansą. Šio kvapo meistriškumas užtikrina, kad kiekvienas elementas spindėtų, sukuriant subalansuotą, žavingą ir ilgai išliekančią kompoziciją.
„Lattafa Perfumes“ yra kvepalų prekės ženklas, kilęs iš Jungtinių Arabų Emyratų, kurio pagrindinė veikla yra aukštos kokybės prabangių kvapų gamyba.
Idėja sukurti savo prekės ženklą verslininkui kilo dar devintajame dešimtmetyje. 1995 m. Jis atidarė „Lattafa Perfumes Ind“. L.L.C, kuri specializuojasi asmens higienos produktų gamyboje.
Tarp geriausiai parduodamų prekės ženklų yra vanilės medienos „Raghba“ ir turtingas jos flankeris „Raghba Wood Intense“, taip pat agaras „Pure Oudi“ ir „Khalis Musk“ su rožių ir violetinėmis natomis. Be asmeninių kvapų, įmonė gamina namų kvepalus ir dezodorantus.
Yra žinoma, kad visus gamybos etapus - nuo koncepcijų kūrimo iki gatavų gaminių pakavimo - prekės ženklas atlieka savarankiškai, o tai, be kita ko, leidžia išlaikyti žemas kainas ir užtikrinti labai aukštą kokybę.
Gamintojas kruopščiai kontroliuoja natūralios kilmės komponentų saugumą, kvepalai pagaminti iš sveikatai naudingų komponentų. Daug dėmesio skiriama ir kvapų pobūdžiui, jų spektras neįprastai platus moterims, vyrams, unisekso aromatams ir leidžia patenkinti beveik bet kokį skonį. Dar viena džiugi žinia yra prekės ženklo produktų prieinamumas.
Gamykloje dirba patyrusių dizainerių komanda, kuri kiekvienai kompozicijai parenka individualias pakuotes: unikali butelio forma ir vizualiai atpažįstama dėžutė. Malonūs akiai ir rankai, lengvai laikomi buteliukai hermetiškai išsaugo kiekvieną aromato molekulę, neleisdami nekontroliuojamai prasiskverbti į aplinkinį pasaulį.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Rytietiški – prieskonių kvapai – tai vienas populiariausių moteriškų kvapų tipų, kuris pasižymi išskirtiniais, kiek šiltais, aštresniais ir ilgiau ant odos išliekančiais aromatais. Prieskoniai yra viena iš dažniausiai parfumerijoje naudojamų natūralių žaliavų. Skiriamos dvi kategorijos: gaivieji prieskoniai ir aštrieji prieskoniai. Gaivieji prieskoniai kvepaluose dažniausiai naudojami kaip viršutinės natos, o šiltieji prieskoniai – kaip širdies ir bazinės natos. Pagrindiniai kvepaluose naudojami gaivieji prieskoniai: kardamonas, kalendra, rausvieji pipirai, imbieras, kadagio uogos; o aštrieji prieskoniai: muskato riešutas ir jo luobelė, cinamono mediena, pipirai, šafranas. Tai ypatingi kvapai, kurie skleidžiasi per visas natas, dalyvauja viršutinėje, širdies ir bazinėje kvapų sudėtyje. Šios išskirtinės natos suteikia kvepalams šilumos ir pikantiškumo. Jos puikiai dera su medienos, ypač spygliuočių ir kitais rytietiškais atspalviais. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – prieskonių kvapų. Tai PP, EDP, EDT, EDC, EDF koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Dolce&Gabbana“, „Hugo Boss“, „Gucci“, „Diesel“, „Burberry“ ir kt.
Prekės ID: | 116308641 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,1 x 0,1 x 0,1 m, 0,1 kg |
Tipas: | Kvepalai |
Kvapas: | Rytietiškas |
Rūšis: | Lattafa, rytietiškas kvepalai moterims |
Skirta: | Moterims |
Pardavėjo šalis: | Latvija |
Pardavėjas: | Kouket, Brandberry, Fusion Store., PASSION, Nordic Manta, OÜ, BSO System, KP Shop, Nunun OÜ, UKSE |
Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Lattafa |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Lattafa prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
100%
pirkėjų rekomenduoja šią prekę
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekęPasirinkimas: 100 ml
Pardavėjas: Aromawest, MB
Kvepalai patiko.Panašus i Lost CHerry.Bet švelnesni.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.