Tūris: | 60 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 52537739 |
Naudojimas: Rekomenduojama kvepalais purkšti pulsuojančias kūno vietas – riešus, kelius, kaklą, sritį už ausų, taip pat ir vidines alkūnių puses. Leisti išdžiūti, netrinti, nes gali pasikeisti aromatas.
Užburiantis citrusinių vaisių ir aksominių vaisių nektaras.
Šis vaisių delikatesas susideda iš: citrinos, sicilietiško apelsino, žalio obuolio, baltojo persiko, Williamso kriaušės ir juodųjų serbentų; milteliai su saldžiu ir subtilia cukraus vata. Gėlių įrašą veda jazminas, bulgarų rožė, violetinė ir intensyvi pilka gintaro spalva; padengtas sandalmedžiu, vanile ir baltuoju muskusu.
Viršutinės natos: saldžių vaisių ir saldainių krepšelis.
Širdies natos: jazminų ir rožės, violetinės, pilkojo gintaro aljansas.
Pagrindinės natos: sandalmedis, vanilė, baltasis muskusas.
„Mancera“ prekės ženklas tai unikalus tėvo Pierre'o Montale'o ir jo dukters bendradarbiavimo vaisius. Jis – Tolimųjų Rytų keliautojas, išsaugojęs protėvių žinias, kurias jam kažkada perdavė tamsiausiuose parfumerių meistrų dirbtuvių kampeliuose. Ji yra fotografė ir vizualiųjų menų kūrėja, aistringa Art deco ir kvapų mylėtoja. Šios dvi, tėvo ir dukters vizijos tampa kūriniu, kuris atlaiko laiko išbandymą. Grynumas ir geometrija įkvepia sukurti eliksyrus ir jų kristalines dėžutes. Ši šeimos sonata sukuria vaizdinį ir kvapų šokį, kelionę į tolimų kraštų pakraščius. „Mancera“ prekės ženklas siūlo prancūzišką ekscentriškos, nepaprastos parfumerijos estetiką, persmelktą prabangos ir tobulumo. Pierre'o Montale'o svajonė sukurti liniją, kuri sužadintų aromato formos grynumą, o kvepalų buteliuko spaudinių stilizacija ir medžiagų prabanga atspindėtų tai ką gaubia rytietiška paslaptis tampa tikrove. Tvarka, spalva ir geometrija: šiuolaikiška išvaizda, aukso danga, mediena, perlamutro arba metalo (aukso, odos, žalvario) inkrustacija, kuri dera su prabangiomis rytietiškomis buteliuko spalvomis. „Mancera“ tai prancūziško rafinuotumo duoklė žmogui, keliaujančiam iš toli į gimtinę.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Kvepalai – baigiamasis kiekvieno įvaizdžio štrichas – nuo kasdieninio iki paties prabangiausio.
Pigu.lt tikras kvepalų lobynas – originalūs, nišiniai, legendiniai ir iki skausmo pažystami kvapai – lyg neišsenkantis vandenynas, kuriame kviečiame atrasti savąjį kvapą.
Gryna gėlių nata – tai kvapas, kuriame dominuoja rožės, bergamotės, jazmino ar vanilės aromatas. Gėlių kvapo kvepalai yra vertinami dėl savo sudėtingos alchemijos, tačiau turi begalę kompozicijų.
Gėlių aromatai dažniausiai būna gaivūs, lengvi, svajingi, optimistiški bei nostalgiški ir puikiai tiks romantikėms, ar tiesiog moterims mėgstančioms lengvus, gaivius, trapius kvapus. Pvz:.“Versace Bright Crystal”, “Dolce & Gabbana Light Blue”, “Chloe Chloe” ir t.t.
Norinčioms saldaus, šilto itin ryškaus ir įsimenančio gėlių kvapo, rekomenduojame Pvz:. “Yves Saint Laurent Black Opium”, “Tom Ford Black Orchid”, “Giorgio Armani Si Passione” ir t.t..
Tai savimi pasitikinčiai, šiuolaikiškai moteriai, kuri laiko likimą savo rankose. Gėlių kvapo kvepalai ilgai išlieka ant kūno, tačiau dar ilgiau – atmintyje. Gėlių kvapas puikiai tinka tiek darbui, tiek kasdieniam pasimatymui.
Rytietiški – prieskonių kvapai – tai vienas populiariausių moteriškų kvapų tipų, kuris pasižymi išskirtiniais, kiek šiltais, aštresniais ir ilgiau ant odos išliekančiais aromatais. Prieskoniai yra viena iš dažniausiai parfumerijoje naudojamų natūralių žaliavų. Skiriamos dvi kategorijos: gaivieji prieskoniai ir aštrieji prieskoniai. Gaivieji prieskoniai kvepaluose dažniausiai naudojami kaip viršutinės natos, o šiltieji prieskoniai – kaip širdies ir bazinės natos. Pagrindiniai kvepaluose naudojami gaivieji prieskoniai: kardamonas, kalendra, rausvieji pipirai, imbieras, kadagio uogos; o aštrieji prieskoniai: muskato riešutas ir jo luobelė, cinamono mediena, pipirai, šafranas. Tai ypatingi kvapai, kurie skleidžiasi per visas natas, dalyvauja viršutinėje, širdies ir bazinėje kvapų sudėtyje. Šios išskirtinės natos suteikia kvepalams šilumos ir pikantiškumo. Jos puikiai dera su medienos, ypač spygliuočių ir kitais rytietiškais atspalviais. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – prieskonių kvapų. Tai PP, EDP, EDT, EDC, EDF koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Dolce&Gabbana“, „Hugo Boss“, „Gucci“, „Diesel“, „Burberry“ ir kt.
Prekės ID: | 52537739 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,15 x 0,05 x 0,05 m, 0,06 kg |
Tipas: | Unisex kvepalai |
Kvapas: | Gėlių, Rytietiškas |
Rūšis: | Mancera, gėlių kvepalai moterims, Mancera, rytietiškas kvepalai moterims |
Skirta: | Vyrams ir moterims |
Pardavėjo šalis: | Latvija |
Pardavėjas: | Kouket, KATARATA, Fusion Store., BSO System, Nunun OÜ |
Tūris: | 60 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Mancera |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Mancera prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.