Tūris: | 50 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ID: | 28276574 |
Rinkinyje yra:
Šis intensyvus aromatas yra skirtas savimi pasitikinčiai moteriai, kuri yra pasiryžusi daryti ekstremalius pasirinkimus ir drįsta sakyti taip. Šis kvapas – grakštumo, jėgos ir nepriklausomybės junginys. Jam tiesiog neįmanoma atsispirti. Naujajame aromate susijungia sodrus vanilės kvapas su rožių, heliotropų ir jazminų aromatais, kad atsiskleistų jausmingas vaisių ir gėlių kvapas, atspindintis moters švelnumą ir stiprumą.
Raudona kvapiojo vandens spalva simbolizuoja meilę ir aistrą, dėl kurios širdis pradeda greičiau plakti. Pasak Giorgio Armani, „raudona yra gyvybės ženklas, raudona yra aistros signalas“.
„Armani“ mados namų įkurimo data yra 1975 m., kai Italijoje juos atidarė Giorgio Armani. Giorgio gimė Piacenzoje, 40 mylių į pietus nuo Milano. Per daugelį veiklos metų „Armani“ tapo pasaulinio masto elegancijos, paprastumo ir rafinuotumo ženklu, kurį toliau motyvuoja ir įkvepia „Giorgio“. „Armani“ mados namuose yra visko: drabužių, juvelyrinių dirbinių, laikrodžių , kosmetikos, namų interjero detalių ir žinoma.
1982 m. buvo išleistas pirmasis šių namų kvapas vadinamas tiesiog „Armani“. tai buvo tikras pasisekimas šiems mados namas ir didžiulis atradimas moterims. 1984 m. buvo išleistas ir pirmasis „Armani“ kvapas vyrams - „Armani Eau Pour Homme“.
Bėgant metams šie mados namai sukūrė įvairias šiandien gerai žinomų kvapų linijas, tokias kaip „Acqua Di Giò Pour Homme“, „Armani Mania“, „She and He“, „Sensi“ ir „Sensi White“, „Diamonds“ ir žinoma „Si“. Kvepaluose naudojami aromatai primena gėles, jūrą, rytietiškus prieskonius bei citrusus. „Armani“ kvepalų asortimente Jūs tikrai rasite tai, ką Jūs norėsite užuosti vėl, vėl ir vėl.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Rytietiški – prieskonių kvapai – tai vienas populiariausių moteriškų kvapų tipų, kuris pasižymi išskirtiniais, kiek šiltais, aštresniais ir ilgiau ant odos išliekančiais aromatais. Prieskoniai yra viena iš dažniausiai parfumerijoje naudojamų natūralių žaliavų. Skiriamos dvi kategorijos: gaivieji prieskoniai ir aštrieji prieskoniai. Gaivieji prieskoniai kvepaluose dažniausiai naudojami kaip viršutinės natos, o šiltieji prieskoniai – kaip širdies ir bazinės natos. Pagrindiniai kvepaluose naudojami gaivieji prieskoniai: kardamonas, kalendra, rausvieji pipirai, imbieras, kadagio uogos; o aštrieji prieskoniai: muskato riešutas ir jo luobelė, cinamono mediena, pipirai, šafranas. Tai ypatingi kvapai, kurie skleidžiasi per visas natas, dalyvauja viršutinėje, širdies ir bazinėje kvapų sudėtyje. Šios išskirtinės natos suteikia kvepalams šilumos ir pikantiškumo. Jos puikiai dera su medienos, ypač spygliuočių ir kitais rytietiškais atspalviais. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – prieskonių kvapų. Tai PP, EDP, EDT, EDC, EDF koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Dolce&Gabbana“, „Hugo Boss“, „Gucci“, „Diesel“, „Burberry“ ir kt.
Prekės ID: | 28276574 |
Kategorija: | Kvepalai moterims |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,3 x 0,05 x 0,3 m, 0,3 kg |
Tipas: | Kvepalų rinkiniai |
Kvapas: | Rytietiškas |
Rūšis: | Giorgio Armani, rytietiškas kvepalai moterims |
Skirta: | Moterims |
Susijusių prekių skaičius: | 1 |
Tūris: | 50 ml |
Koncentracija: | EDP |
Prekės ženklas: | Giorgio Armani |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Giorgio Armani prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.