Tūris: | 150 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ID: | 57277723 |
Naudojimas: Aromatą purkškite tiesiai ant kaklo ir riešų, taip pat už ausų ir ant plaukų. Kad kvapas išliktų ilgai ir pakankamai intensyvus, užtenka vos kelių papurškimų. Venkite tiesioginio kontakto su akimis ir burna.
Pasitikėkite šiuolaikinių technologijų galia ir leiskite joms padėti dar labiau peržengti jūsų ribas – daugiau nei jūs manėte, kad tai įmanoma. Prada Luna Rossa Ocean tualetinis vanduo vyrams yra šio iššūkio įsikūnijimas. Leiskitės į šią kelionę, tyrinėkite naujus horizontus ir pamatysite, kad jokia kliūtis nėra per didelė.
Pirmiausia jus pasitiks ryškios bergamotės natos su šviežių levandų ir šalavijų užuominomis. Po viršutinių natų seka elegantiškos ir kreminės vilkdalgio natos su šafranu. Visą kompoziciją sulaiko bazinės vetiverijos natos, derinamos su pačiuliu ir muskusu, paliekant stiprų vyrišką pėdsaką.
Prada Luna Rossa Ocean aromatas yra sukurtas visiems šiuolaikiniams nuotykių ieškotojams, pabrėžiant natūralų kiekvieno žmogaus vyriškumą.
Gaivaus ir svaiginančio Prada Luna Rossa Ocean buteliukas sužadina galią ir intensyvumą. Jo giliai mėlyna spalva reiškia didžiulį vandens stiprumą ir primena atspindinčią vandenyno prigimtį. Raudonas taškas ant purkštuko simbolizuoja raudoną mėnulį (itališkai Luna Rossa), o raudona linija per centrą yra ikoniškas Prada parašas.
Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Saugoti, kad nepatektų į akis. Nenaudoti turint individualų netoleravimą vienai iš sudėtinių dalių ar esant pažeistai odai.
Italijos mados namai Prada buvo įkurti brolių Mario ir Marino 1913 metais. Prada šeimos pavarde pavadintas verslas iš pat pradžių buvo specializuota parduotuvė siūlanti angliško stiliaus skrynias ir rankines. Vėliau verslas buvo perduotas dukrai Luizai, o po jos anūkei Miuccia, kuri perkėlė Prada į kitą lygį nuo 1970-ųjų pabaigos. Pasikonsultavusi su savo verslo vadybininku, kuris vėliau tapo jos vyru, Miuccia nustojo importuoti angliškas prekes ir pradėjo kurti savo produkciją. Dėl aukštos kainos ir mažo žinomumo, pirmosios odinės Prada prekinio ženklo rankinės buvo sunkiai parduodamos, tačiau ateityje namuose kurta produkcija tapo raktu į sėkmę. Pora nuolat ieškojo didmeninės prekybos partnerių savo gaminiams visame pasaulyje ir atidarė antrą parduotuvę. 1984 m. asortimentais pasipildė avalyne, o 1988 m. buvo pristatyta pirmoji Prada moterų drabužių linija.
Dar vienas labai sėkmingas Prada istorijos aspektas yra kvepalų asortimentas sukurtas per pastarąjį dešimtmetį. Nors įmonė jau buvo užkariavusi pasaulį savo įvairių produktų linijomis, mados namai dar neturėjo Prada prekiniu ženklu pažymėtų kvepalų. 2003 m. įmonė pristatė savo pirmuosius kvepalus pavadinimu „Puig“ ir taip pradėjo savo dar vieną sėkmingą kelią, šį kartą parfumerijos srityje. Prada prekinio ženklo pirmieji masinei prekybai skirti kvepalai buvo išleisti į rinką 2004 m. pavadinimu „Prada Amber“. Atsižvelgiant į ankstesnes parfumerijos sudedamąsias dalis, šie kvepalai buvo naujasis amžius gintaro kvapo istorijoje. Tolimesnes kvepalų linijas papildė kur kas vertingesnės ir unikalesnės natos, kurios sukūrė populiarųjį Prada kvepalų stilių ir skonį. Šiuo metu Prada prekinį ženklą galime rasti tarp žymiausių ir populiariausių kūrėjų kvepalų, tualetinių vandenų, kvapniųjų vandenų ir parfumuotų produktų srityje. Prada siūlo unikalų asortimentą vyrams ir moterims, kuris kiekvieną iš mūsų gali akimirksniu perkelti į Prada itališkos prabangos pasaulį.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Kaip sufleruoja pavadinimas, rytietiški – medienos kvapai išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT, PP koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Dolce&Gabbana“ ir kt.
Prekės ID: | 57277723 |
Kategorija: | Kvepalai vyrams |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,25 x 0,39 x 0,08 m, 0,4 kg |
Tipas: | Tualetinis vanduo |
Kvapas: | Rytietiškas |
Rūšis: | Prada, rytietiškas kvepalai vyrams |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjo šalis: | Kita |
Pardavėjas: | Brandberry, VMA PLUS Sp. z o.o., PASSION |
Tūris: | 150 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ženklas: | Prada |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Prada prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.