Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ID: | 73726821 |
Naudojimas: Rekomenduojama purkšti pulsuojančias kūno dalis – riešus, kelius, kaklą, už ausų, taip pat vidinę alkūnių pusę. Leiskite išdžiūti, netrinkite, nes gali pasikeisti aromatas.
Aromato natos:
TOMMY HILFIGER yra vienas iš lyderiaujančių dizaino prekių ženklų pasaulyje. 1985 m. kompaniją įkūrė dizaineris Tommy Hilfiger. 2010 m. TOMMY HILFIGER kompaniją įsigijo įmonė PVH Corp., kuri padėjo kompanijai išsiplėsti daugiau nei 100 šalių ir atidaryti daugiau nei 2000 parduotuvių visoje Europoje, Šiaurės ir Lotynų Amerikoje ir Azijos regionuose.
TOMMY HILFIGER siūlo aukščiausios kokybės stilių ir kokybę vartotojams visame pasaulyje. Kompanija savo produktus visam pasauliui teikia su savo prekių ženklais – „Tommy Hilfiger“, „Tommy Jeans“, taip pat turi daugybę kolekcijų, tokias kaip „Hilfiger Collection“, „Tommy Hilfiger Tailored“: vyriškus, moteriškus ir vaikiškus sportinius drabužius, džinsinę aprangą, avalynę ir aksesuarus.
TOMMY HILFIGER yra licencijuotas daugybei kitų produktų, įskaitant kvepalus, laikrodžius, akinius ir namų interjero detales. Šios kompanijos įkūrėjas – dizaineris Tommy Hilfiger išlieka pagrindiniu kompanijos dizaineriu ir vadovauja, bet kokiems dizaino procesams. TOMMY HILFIGER yra vienas iš labiausiai pasaulyje pripažintų prekės ženklų, kuris dalijasi savo jaunatviškumu su vartotojais visame pasaulyje.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Koncentracijos tipai | Šifravimas | Kiek valandų išlieka kvapas? | Grynojo kvapo konsistencija |
---|---|---|---|
EDT | ""Eau De Toilette"" | Gali išlikti nuo 2 iki 4 val. | 4-15% |
EDP | ""Eau De Parfum"" | Išlieka nuo 3 iki 5 val. | 15-20% |
EDC | ""Eau De Cologne"" | Dažniausiai išlieka iki 2 val. | 3-5% |
PP | ""Parfum"" | Išlieka daugiau negu 6 val. | 20-30% |
EDF | ""Eau De Fraiche"" | Išlieka iki 2 val. | 1-3% |
Kaip sufleruoja pavadinimas, rytietiški – medienos kvapai išsiskiria savo sodriu charakteriu, kurio natos kyla iš medžių, dervų, samanų, žievės, pušų spyglių ir krūmų, taip pat šaknų. Žolės ir lapai gali turėti intensyvų žemišką, medžio charakterį (kaip pačiuliai ir vetiverijos). Medienos kvapams būdingos aromatingos, citrusinės kvapiosios natos. Širdyje paprastai rasite aitrių, sausų medienos natų, o bazinėse natose dominuoja derva arba mediena. Medienos ingredientai suteikia kvepalams sodrumo, šilumos, elegancijos ir gilumo, todėl yra labai svarbūs kvepalų gamyboje. Kvepaluose, kuriuose dominuoja medienos kvapai, paprastai būna sandalmedžio, pušies, pačiulio, vetiverijos ir kedro. Sandalmedis yra kreminis ir jausmingas, pačiulis primena gilią miško žemę, vetiveris – dūminis ir sodrus, kedras – sausas ir tiesmukiškas, o uda – sudėtingas ir sunkus. Mūsų asortimente rasite daugybę rytietiškų – medienos kvapų. Tai EDP, EDC, EDT, PP koncentracijos kvapai ir aliejiniai kvepalai bei kvapusis aliejus. Be to, siūlome Jums rinktis iš skirtingo tūrio nišinių kvepalų, jų rinkinių bei žinomiausių prekinių ženklų, tokių kaip, „Calvin Klein“, „Diesel“, „Hugo Boss“, „Dolce&Gabbana“ ir kt.
Prekės ID: | 73726821 |
Kategorija: | Kvepalai vyrams |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,1 x 0,05 x 0,11 m, 0,1 kg |
Tipas: | Tualetinis vanduo |
Kvapas: | Rytietiškas |
Rūšis: | Tommy Hilfiger, rytietiškas kvepalai vyrams |
Skirta: | Vyrams |
Pardavėjo šalis: | Latvija |
Pardavėjas: | Pigu.lt, Kouket, Fusion Store., Nordic Manta, OÜ, Nunun OÜ |
Tūris: | 100 ml |
Koncentracija: | EDT |
Prekės ženklas: | Tommy Hilfiger |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Tommy Hilfiger prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.
*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.