Tipas: | Lūpų blizgiai |
Spalva: | Smėlio |
Prekės ID: | 26635682 |
Naudojimas: Tepti ant švarios lūpų odos
Sodrios formulės lūpų dažai-lakas turi trejopą poveikį:
Sudėtyje yra drėkinamųjų medžiagų, kurios daro lūpas glotniomis, minkštomis ir elastingomis.
Lūpų dažai-lakas yra tirštos konsistencijos.
Naudojimas: padenkite lūpas lūpų blizgesiu.
Įspėjimas: Tik išoriniam naudojimui. Saugoti, kad nepatektų į akis. Nenaudoti turint individualų netoleravimą vienai iš sudėtinių dalių ar esant pažeistai odai.
Holivudo aukso amžiuje atsirado makiažas panašus į tokį, kokį turime dabar. Tuo metu žydrųjų televizorių ekranų žvaigždžių lūpose skambėjo tik vienas vardas. Tas vardas priklausė ponui Max Factor - profesionaliam makiažo meistrui, perukų kūrėjui ir išradėjui. Max Factor parašu buvo žymimi žinomiausi ir geriausiai vertinami eros prekiniai ženklai ir makiažo stiliai, pavyzdžiui, Ava Gardner, Jean Harlow ir Marlene Dietrich. Nepaisant išpopuliarėjimo tarp elito ir žvaigždžių, kūrėjas tikėjo, kad žavesys turėtų būti prieinamas visoms moterims visame pasaulyje.
„Max Factor“ gimė Rusijoje ir 1914 m. emigravo į Ameriką. Max Factor žinia greitai sklido po pasaulį ir netrukus prekinis ženklas dirbo su ryškiausiomis Holivudo kino žvaigždėmis, kurios gyrė kosmetikos gaminius už jų spalvas ir suteikiamą realistiškumą kino ekrane. 1916 m. Max Factor pradėjo pardavinėti akių šešėlius ir antakių pieštukus. Tai buvo pirmi kartai, kai tokie kosmetikos produktai buvo prieinami ne tik filmų pramonėje. 1918 m. Max Factor pristatė „Color Harmony“ kosmetiką. Šis konkretus prekinis ženklas sustiprino moterų natūralias veido ypatybes, taip pat išlaikė aktoriaus veidą matiniu filmavimo metu. Kūrėjas apsvarstė visus žmogaus veido bruožus kurdamas šią unikalią liniją - veido, plaukų, akių, net struktūrines linijas ir paslėpė trūkumus. Po ketverių metų prekinis ženklas pradėjo leisti visą kosmetikos gaminių asortimentą, pavadindamas jį „makiažas“ - terminu. Max Factor makiažo produktai ir metodai sukurti kino pramonei ir Holivudo klientams, uždirbo prekiniam ženklui Oskarą, tačiau Max Fakctor pagrindinė filosofija išliko ta, jog bet kuriai moteriai būtų pasiekiamas glamūras ir jį suteikiančios makiažo priemonės.
Max Factor įtaka dabartiniam kosmetikos pasauliui prasidėjo nuo kino pramonės, tačiau ten neliko. Iš tikrųjų jo originali auksinė formulė dar gyva ir naudojama Max Factor produktų kūrime. Žmogus, kuris sukūrė terminą „makiažas“, niekada nesužinos, kokį indėlį turėjo jo kūryba kosmetikos pažangai ir leido šiuolaikinei moteriai atskleisti savo įgimtą grožį.
Nuotrauka yra tik pavyzdinio pobūdžio, skirta pademonstruoti prekės savybes. Nuotraukoje nurodyta prekė neatspindi konkretaus prekės modelio.
Jei esate grožio mėgėjas, žinote, kad gali būti sunku rasti tinkamą blizgesį. Kai kurie blizgiai yra per daug lipnūs ir susimaišo su lūpų dažais. Kiti ištepa lūpų linijas. Dar kiti pribloškia savo vanilės kvapu. Ne kiekvienas blizgesys tinka kiekvienoms lūpoms, o norint rasti Jums tinkantį, reikia šiek tiek bandymų ir klaidų. Taigi, kaip išsirinkti tinkamą lūpų blizgį? Turime nedidelį vadovą, kuris Jums padės. Štai Trys pagrindiniai veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis lūpų blizgesį:
Drėkinimas: blizgus paviršius yra labiau drėkinantis nei matinis, todėl ant Jūsų lūpų jausis lengviau ir patogiau.
Pigmentacija: blizgus paviršius paprastai yra labiau pigmentuotas nei matinis, o tai reiškia, kad jis geriau padengs Jūsų lūpas ir išliks ilgesnį laiką.
Tekstūra: matinis paviršius paprastai yra labiau tekstūruotas nei blizgus, todėl blizgis Jūsų lūpoms gali suteikti papildomo blizgesio ir išraiškingumo.
Prekės ID: | 26635682 |
Kategorija: | Lūpų dažai, blizgiai, balzamai, vazelinai |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,018 x 0,018 x 0,145 m, 0,03 kg |
Prekės ženklas: | Max Factor |
Talpa: | 3.8 ml |
Skirta: | Moterims |
Pardavėjo šalis: | Lietuva |
Tipas: | Lūpų blizgiai |
Rūšis: | Max Factor, lūpų blizgiai |
Spalva: | Smėlio |
Visos šio ženklo prekės: | Visos Max Factor prekės |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.