Repackaging Christianity: Alpha and the building of a global brand

Specifikacijos:
Autorius: Andrew Atherstone
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 58501813
Net 100 % prekės sumos grįžta PiguEurais
2600
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 24 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 24 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 25 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 25 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 25 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 27 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 27 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 28 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 28 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Repackaging Christianity: Alpha and the building of a global brand

The story of Alpha is of major significance for understanding the place of religious faith in the modern world, but that story has never been told - until now. Since its launch in 1993, the Alpha movement has evolved from 'supper party evangelism' in the Kensington suburbs into a global brand of Christian outreach. Today, over a million people attend Alpha every year, but the history of its rise to popularity has never been documented. What caused such spiritual renewal in an age of scepticism? And what propelled Alpha into a phenomenon that is recognised across the globe? Alpha is far more than an introductory course to Christianity. At the core of its brand identity is a 'repackaging' of the Christian message for contemporary audiences. Innovation and cultural adaptability are built into Alpha's DNA, one of the chief reasons for its longevity and influence. Nimbly utilising the multimedia and digital revolutions, it has contextualised into cultures and languages across the planet. And led by charismatic, savvy individuals, it has attracted people from across the social spectrum, making waves in national media. Andrew Atherstone leaves no stone unturned as he presents this fascinating history. With exclusive access to original archives, Atherstone recounts the miraculous stories of HTB's early years, the first full account of Nicky Gumbel's conversion, and the strategic decisions that launched Alpha onto the global stage of Christian influence. With sharp historical analysis, Andrew Atherstone uncovers the story of Christian resurgence in our contemporary age.

Bendra informacija apie: Repackaging Christianity: Alpha and the building of a global brand

Prekės ID: 58501813
Kategorija: Dvasinės knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Tipas: Emocinio intelekto ugdymo knygos
Leidykla: John Murray Press
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Kietas
Formatas: Tradicinė knyga
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Andrew Atherstone
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Repackaging Christianity: Alpha and the building of a global brand
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių