1

Automotive Human Centred Design Methods

Specifikacijos:
Autorius: Voula Gkatzidou, Joseph Giacomin, Lee Skrypchuk
Puslapių skaičius: 142
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 66567191
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 802 x 9 mėn.
6127
7987
-23%
6127
802 / mėn.
Skolinantis 6127 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 802 , metinė palūkanų norma - 21,60%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,22%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7218 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2043
Be pabrangimo
Pardavėjas: Pro Baltic 4.3
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 2 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 2 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 2 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 2 d.

149

LP EXPRESS terminale

Gegužės 2 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 2 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 2 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 2 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Pro Baltic 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Automotive Human Centred Design Methods

Human Centred Design integrates multidisciplinary expertise towards enhancing human well-being and empowering people. In its most basic form it leads to products, systems and services which are physically, perceptually, cognitively and emotionally intuitive. In its most advanced form it discovers and unlocks latent needs and desires, supporting the achievement of desired futures for society. Automotive Human Centred Design Methods is a handbook of techniques aimed directly at designers, but which will hopefully be purchased also by engineers, marketers, branding experts and customer relations teams. The "value proposition" of the book is that it provides an easy introduction to the world of human centred design methods for those automotive sector experts who are currently being asked to widen their skill set. Most automotive sector businesses are currently forcing their staff to consider customer needs and desires as part of their day-to-day activity, i.e. the companies are telling staff that they cannot continue to concentrate only on matters of mathematics, statistics or creative conception. The book is attempting to "ride the wave" of the current move from "designed by experts" to " products for the people by the people". In summary, the core audience for the book can be predicted to be designers. This book focuses on the methods that capture the visible and invisible information about customers, including data about their interactions with the motor vehicle, their behaviour towards certain components, and their beliefs and values toward the brand as a whole. An extensive literature review was performed by the authors to review all currently available human centred design methods. Search sources included both academic and non-academic databases. Over 600 methods were initially identified using the search terms, of which 327 were eligible, 270 were excluded because of duplication and 51 were collected and included in this book. A series of workshops with automotive designers was carried out to validate the method set collected. Jaguar Land Rover (JLR) is providing a formal corporate introduction which will discuss and support the need for human centred design in the automotive industry and will mention JLR's sponsorship of the AutoHabLab project, which lead to the book. The introduction will state that the book represents an attempt at "cultural change" from a purely technical focus to a more customer orientated focus. In addition, JLR images will be used as "section breaks" when passing from one type of information to another. Those images will include JLR products and brand priorities.

Bendra informacija apie: Automotive Human Centred Design Methods

Prekės ID: 66567191
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: De Gruyter
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: Pro Baltic
Autorius: Voula Gkatzidou, Joseph Giacomin, Lee Skrypchuk
Puslapių skaičius: 142
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Automotive Human Centred Design Methods
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Automotive Human Centred Design Methods


Geriausi pardavėjo Pro Baltic pasiūlymai