1

Connected Strategy: Building Continuous Customer Relationships for Competitive Advantage

Specifikacijos:
Autorius: Nickolaj Siggelkow, Christian Terwiesch
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2019
Prekės ID: 78340123
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 518 x 36 mėn.
10656
10656
518 / mėn.
Skolinantis 10656 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 518 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,27%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 18648 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 3552
Be pabrangimo
Pardavėjas: EasyShop 4.3
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 22 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 22 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 22 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 22 d.

149

LP EXPRESS terminale

Gegužės 22 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 22 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 22 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 22 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: EasyShop 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Connected Strategy: Building Continuous Customer Relationships for Competitive Advantage

Business Models for Transforming Customer Relationships What if there were a way to turn occasional, sporadic transactions with customers into long-term, continuous relationships--while simultaneously driving dramatic improvements in operational efficiency? What if you could break your existing trade-offs between superior customer experience and low cost? This is the promise of a connected strategy. New forms of connectivity--involving frequent, low-friction, customized interactions--mean that companies can now anticipate customer needs as they arise, or even before. Simultaneously, enabled by these technologies, companies can create new business models that deliver more value to customers. Connected strategies are win-win: Customers get a dramatically improved experience, while companies boost operational efficiency. In this book, strategy and operations experts Nicolaj Siggelkow and Christian Terwiesch reveal the emergence of connected strategies as a new source of competitive advantage. With in-depth examples from companies operating in industries such as healthcare, financial services, mobility, retail, entertainment, nonprofit, and education, Connected Strategy identifies the four pathways--respond-to-desire, curated offering, coach behavior, and automatic execution--for turning episodic interactions into continuous relationships. The authors show how each pathway creates a competitive advantage, then guide you through the critical decisions for creating and implementing your own connected strategies. Whether you're trying to revitalize strategy in an established company or disrupt an industry as a startup, this book will help you: Reshape your connections with your customers Find new ways to connect with existing suppliers while also activating new sources of capacity Create the right revenue model Make the best technology choices to support your strategy Integrating rich examples, how-to advice, and practical tools in the form of "workshop chapters" throughout, this book is the ultimate resource for creating competitive advantage through connected relationships with your customers and redefined connections in your industry.

Bendra informacija apie: Connected Strategy: Building Continuous Customer Relationships for Competitive Advantage

Prekės ID: 78340123
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Harvard Business Review Press
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: EasyShop
Autorius: Nickolaj Siggelkow, Christian Terwiesch
Puslapių skaičius: 288
Leidimo metai: 2019

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Connected Strategy: Building Continuous Customer Relationships for Competitive Advantage
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Connected Strategy: Building Continuous Customer Relationships for Competitive Advantage


Geriausi pardavėjo EasyShop pasiūlymai