1

Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management

Specifikacijos:
Autorius: Thomas Fotiadis, Dimitris Folinas, Konstantinos Vasileiou, Aggeliki Konstantoglou
Puslapių skaičius: 340
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 63408533
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 501 x 36 mėn.
10299
10299
501 / mėn.
Skolinantis 10299 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 501 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,41%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 18036 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 3433
Be pabrangimo
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 13 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 13 d.

149

LP EXPRESS terminale

Gegužės 13 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 13 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 13 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management

One of very few textbooks that combine marketing with supply chain management, with a strong focus on the importance of the optimization and maximization of the value chain Suitable for both advanced undergraduate and postgraduate students studying marketing management, marketing planning, logistics and supply chain management Pedagogy that translates theory to practice is embedded throughout, including theoretical mini-cases and chapter-by-chapter objectives, summaries and reflective questions. Online resources for lecturers and students include lecture slides, additional exercises, example case studies and a test bank of questions.

Bendra informacija apie: Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management

Prekės ID: 63408533
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,64 kg
Leidykla: Taylor & Francis Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Thomas Fotiadis, Dimitris Folinas, Konstantinos Vasileiou, Aggeliki Konstantoglou
Puslapių skaičius: 340
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing and the Customer Value Chain: Integrating Marketing and Supply Chain Management


Geriausi pardavėjo KATARATA pasiūlymai