1

Marketing Strategy and Competitive Positioning 7th edition

Specifikacijos:
Autorius: Graham Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud, John Rudd, Nick Lee
Puslapių skaičius: 616
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 58354308
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 759 x 36 mėn.
15599
15599
759 / mėn.
Skolinantis 15599 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 759 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,44%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 27324 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 5201
Be pabrangimo
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 13 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 13 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 13 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 13 d.

149

LP EXPRESS terminale

Gegužės 13 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 13 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 13 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 13 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Marketing Strategy and Competitive Positioning 7th edition

For undergraduate and postgraduate students taking modules in Marketing Strategy, Marketing Management and Strategic Marketing Management.   Understand and formulate rigorous marketing strategies and differential advantage in today’s marketplace   Marketing Strategy and Competitive Positioning, 7th Edition, by Hooley, Nicoulaud, Rudd and Lee provides a deep understanding of the process of developing and implementing a rigorous marketing strategy. This book focuses on competitive positioning and includes in-depth discussions of the processes used within marketing to achieve competitive advantage in a business environment - by creating and sustaining superior performance in the marketplace. The key approach used in this book is to focus on two central issues in marketing strategy formulation – the identification of target markets, and the creation of a differential advantage. In doing so, it recognises the emergence of potential new target markets born of the recession, increased concern for climate change and disruption from ongoing technological advances. It helps students examine ways in which firms can differentiate offerings through recognition of environmental and social concerns and innovation.   Pearson, the world’s learning company.
For undergraduate and postgraduate students taking modules in Marketing Strategy, Marketing Management and Strategic Marketing Management.   Understand and formulate rigorous marketing strategies and differential advantage in today’s marketplace   Marketing Strategy and Competitive Positioning, 7th Edition, by Hooley, Nicoulaud, Rudd and Lee provides a deep understanding of the process of developing and implementing a rigorous marketing strategy. This book focuses on competitive positioning and includes in-depth discussions of the processes used within marketing to achieve competitive advantage in a business environment - by creating and sustaining superior performance in the marketplace. The key approach used in this book is to focus on two central issues in marketing strategy formulation – the identification of target markets, and the creation of a differential advantage. In doing so, it recognises the emergence of potential new target markets born of the recession, increased concern for climate change and disruption from ongoing technological advances. It helps you examine ways in which firms can differentiate offerings through recognition of environmental and social concerns and innovation.   Pearson, the world’s learning company.

Bendra informacija apie: Marketing Strategy and Competitive Positioning 7th edition

Prekės ID: 58354308
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Leidykla: Pearson Education Limited
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Graham Hooley, Nigel Piercy, Brigitte Nicoulaud, John Rudd, Nick Lee
Puslapių skaičius: 616
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Marketing Strategy and Competitive Positioning 7th edition
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Marketing Strategy and Competitive Positioning 7th edition


Geriausi pardavėjo KATARATA pasiūlymai