1

Multiplayer Game Programming: Architecting Networked Games

Specifikacijos:
Autorius: Sanjay Madhav, Josh Glazer
Puslapių skaičius: 384, Nenurodyta
Leidimo metai: 2015
Prekės ID: 59448798
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 499 x 36 mėn.
10269
10269
499 / mėn.
Skolinantis 10269 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 499 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,23%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 17964 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 3425
Be pabrangimo
Pardavėjas: EasyShop 4.3
Kitų pardavėjų pasiūlymai (1):
10169
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 14 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 14 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 14 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 14 d.

149

LP EXPRESS terminale

Gegužės 14 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 14 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 14 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 14 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Kitų pardavėjų pasiūlymai
KATARATA
10169 11299
Pardavėjas: EasyShop 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Multiplayer Game Programming: Architecting Networked Games

The Practical Guide to Building Reliable Networked Multiplayer Games Networked multiplayer games are a multibillion dollar business: some games now attract tens of millions of players. In this practical, code-rich guide, Joshua Glazer and Sanjay Madhav guide you through every aspect of engineering them. Drawing on their immense experience as both game developers and instructors, the authors lead you through building a robust multiplayer architecture, and creating every engine-level system. You'll learn through in-depth working code examples for two complete games: an action game and a real time strategy (RTS) game. First, Madhav and Glazer review the essentials of networking and network programming from the standpoint of game developers. Next, they walk through managing game data transmission, updating game objects across the network, and organizing the devices that join your game. You'll learn how to ensure reliable performance despite the Internet's inherent inconsistencies, and how to design game code for maximum security and scalability. The authors conclude by addressing two increasingly crucial issues: incorporating gamer services and hosting your games in the cloud. This guide's content has been extensively tested through the authors' multiplayer game programming courses at USC. It is equally valuable both to students and to working game programmers moving into networked games. Coverage includes How games have evolved to meet the challenges of networked environments Using Internet communication protocols and standards in game development Working with Berkeley Socket, the most widely used networking construct in multiplayer gaming Formatting game data for efficient Internet transmission Synchronizing states so all players share the same world Organizing networking topologies for large-scale games Overcoming latency and jitter problems that cause delays or lost data Scaling games without compromising performance Combating security vulnerabilities and software cheats Leveraging the networking functionality of the popular Unreal 4 and Unity game engines Integrating gamer services such as matchmaking, achievements, and leaderboards Running game servers in the cloud About the Website C++ source code for all examples is available at github.com/MultiplayerBook. Instructors will also find a full set of PowerPoint slides and a sample syllabus.

Bendra informacija apie: Multiplayer Game Programming: Architecting Networked Games

Prekės ID: 59448798
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Pearson Education (US)
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Ekonomika
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: KATARATA, EasyShop
Autorius: Sanjay Madhav, Josh Glazer
Puslapių skaičius: 384, Nenurodyta
Leidimo metai: 2015

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Multiplayer Game Programming: Architecting Networked Games
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Multiplayer Game Programming: Architecting Networked Games

Kitų pardavėjų pasiūlymai (1)

*Konkretaus pardavėjo pasiūlymams galioja tik tos sąlygos, kurios nurodomos prie tokio pardavėjo parduodamos prekės, ir už visą informaciją juose (įskaitant kainas) atsako konkretus pardavėjas.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
(2269 pirkėjų įvertinimai)
-10%

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 16 d.

000
Galimi pristatymo būdai
10169 11299

Geriausi pardavėjo EasyShop pasiūlymai