OpenGL ES 3.0 programming guide

Specifikacijos:
Autorius: Dan Ginsburg, Budirijanto Purnomo, Dave Shreiner, Aaftab Munshi
Puslapių skaičius: 560
Leidimo metai: 2014
Prekės ID: 69395056
5274
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
Į krepšelį
691 / mėn.
Skolinantis 5274 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 691 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 6219 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 1758
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 29 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 29 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 29 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 30 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 30 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 30 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 30 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 30 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 31 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 31 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: Knygynas Krisostomus 4.9
  • 98% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: OpenGL ES 3.0 programming guide

OpenGL® ES™ is the industry’s leading software interface and graphics library for rendering sophisticated 3D graphics on handheld and embedded devices. The newest version, OpenGL ES 3.0, makes it possible to create stunning visuals for new games and apps, without compromising device performance or battery life. In the OpenGL ® ES ™ 3.0 Programming Guide, Second Edition, the authors cover the entire API and Shading Language. They carefully introduce OpenGL ES 3.0 features such as shadow mapping, instancing, multiple render targets, uniform buffer objects, texture compression, program binaries, and transform feedback. Through detailed, downloadable C-based code examples, you’ll learn how to set up and program every aspect of the graphics pipeline. Step by step, you’ll move from introductory techniques all the way to advanced per-pixel lighting and particle systems. Throughout, you’ll find cutting-edge tips for optimizing performance, maximizing efficiency with both the API and hardware, and fully leveraging OpenGL ES 3.0 in a wide spectrum of applications. All code has been built and tested on iOS 7, Android 4.3, Windows (OpenGL ES 3.0 Emulation), and Ubuntu Linux, and the authors demonstrate how to build OpenGL ES code for each platform. Coverage includes EGL API: communicating with the native windowing system, choosing configurations, and creating rendering contexts and surfaces Shaders: creating and attaching shader objects; compiling shaders; checking for compile errors; creating, linking, and querying program objects; and using source shaders and program binaries OpenGL ES Shading Language: variables, types, constructors, structures, arrays, attributes, uniform blocks, I/O variables, precision qualifiers, and invariance Geometry, vertices, and primitives: inputting geometry into the pipeline, and assembling it into primitives 2D/3D, Cubemap, Array texturing: creation, loading, and rendering; texture wrap modes, filtering, and formats; compressed textures, sampler objects, immutable textures, pixel unpack buffer objects, and mipmapping Fragment shaders: multitexturing, fog, alpha test, and user clip planes Fragment operations: scissor, stencil, and depth tests; multisampling, blending, and dithering Framebuffer objects: rendering to offscreen surfaces for advanced effects Advanced rendering: per-pixel lighting, environment mapping, particle systems, image post-processing, procedural textures, shadow mapping, terrain, and projective texturing Sync objects and fences: synchronizing within host application and GPU execution This edition of the book includes a color insert of the OpenGL ES 3.0 API and OpenGL ES Shading Language 3.0 Reference Cards created by Khronos. The reference cards contain a complete list of all of the functions in OpenGL ES 3.0 along with all of the types, operators, qualifiers, built-ins, and functions in the OpenGL ES Shading Language.

Bendra informacija apie: OpenGL ES 3.0 programming guide

Prekės ID: 69395056
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Leidykla: Pearson Education (US)
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Informacinės technologijos
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: Knygynas Krisostomus
Autorius: Dan Ginsburg, Budirijanto Purnomo, Dave Shreiner, Aaftab Munshi
Puslapių skaičius: 560
Leidimo metai: 2014

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

OpenGL ES 3.0 programming guide
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių