Tourism Theories, Concepts and Models

Specifikacijos:
Autorius: Bob McKercher, Bruce Prideaux
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2020
Prekės ID: 63178113
Net 100 % prekės sumos grįžta PiguEurais
8299
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
625 / mėn.
Skolinantis 8299 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 625 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 11250 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2767
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 22 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 22 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 22 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 23 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 23 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 23 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 23 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 23 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 24 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 24 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: Tourism Theories, Concepts and Models

Tourism Theories, Concepts and Models: * Explains why we think about tourism the way we do; * Explores key theories, concepts and models that explain how tourism works; * Is a comprehensive and cohesive text that develops a series of key ideas that deepens understanding and encourages critical thinking. This important text provides a critical overview of the core theories, concepts and ideas that have shaped the way we think about tourism. Divided into six parts, it takes the reader through the following areas to ensure thorough and coherent knowledge, looking at the important key theories, models and concepts, ensuring clear understanding and the ability for critical thinking: * Setting the stage: looking at the interdisciplinary nature of tourism and its' structure (5 core aspects of generation region, industry, destination region, transit route and tourist) * How tourism works: explores the three core dimensions of tourism factors, attractions, access and government policy * The evolution of tourism: examines the main models that have depicted the evolution of tourism destinations, economies and geographies. * The tourist: motivations and influences of the tourist as an individual, covering typology, social demographic factors and constraints. * Planning models: destination planning, scenarios and forecasting, including responses to current challenges Current issues: examines the theoretical and conceptual foundations for a range of contemporary issues that will affect tourism well into the future, including climate change, overtourism, crisis management and political change. Additional resources consist of web links, online videos and teaching reference materials. These can be found at www.goodfellowpublishers.com/TTCM from Academy fellows and other academic links explaining the ideas in the book. A must-have text for post graduate tourism and hospitality studies, as well as a key resource text for those teaching and studying tourism subjects at the later stages of undergraduate level.

Bendra informacija apie: Tourism Theories, Concepts and Models

Prekės ID: 63178113
Kategorija: Ekonomikos knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 0,3 kg
Leidykla: Goodfellow Publishers Limited
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Knygos saviugdai
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Bob McKercher, Bruce Prideaux
Puslapių skaičius: 256
Leidimo metai: 2020

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Tourism Theories, Concepts and Models
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių