1

Computational thinking education in K-12: artificial intelligence literacy and physical computing

Specifikacijos:
Autorius: Siu-Cheung Kong, Harold Abelsom
Puslapių skaičius: 232
Leidimo metai: 2022
Prekės ID: 68647616
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 501 x 36 mėn.
10299
10299
501 / mėn.
Skolinantis 10299 , sutartį sudarant 36 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 501 , metinė palūkanų norma - 28,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,36%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 18036 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 3433
Be pabrangimo
Pardavėjas: EasyShop 4.3
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 15 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 15 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 15 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 15 d.

149

LP EXPRESS terminale

Gegužės 15 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 15 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Gegužės 15 d.

269

Pristatysime į namus

Gegužės 15 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: EasyShop 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Computational thinking education in K-12: artificial intelligence literacy and physical computing

"A collection of perspectives and case studies on the teaching of computational thinking in K-12, with a focus on AI literacy and physical computing (robotics)"--
A guide to computational thinking education, with a focus on artificial intelligence literacy and the integration of computing and physical objects. Computing has become an essential part of today’s primary and secondary school curricula. In recent years, K–12 computer education has shifted from computer science itself to the broader perspective of computational thinking (CT), which is less about technology than a way of thinking and solving problems—“a fundamental skill for everyone, not just computer scientists,” in the words of Jeanette Wing, author of a foundational article on CT. This volume introduces a variety of approaches to CT in K–12 education, offering a wide range of international perspectives that focus on artificial intelligence (AI) literacy and the integration of computing and physical objects. The book first offers an overview of CT and its importance in K–12 education, covering such topics as the rationale for teaching CT; programming as a general problem-solving skill; and the “phenomenon-based learning” approach. It then addresses the educational implications of the explosion in AI research, discussing, among other things, the importance of teaching children to be conscientious designers and consumers of AI. Finally, the book examines the increasing influence of physical devices in CT education, considering the learning opportunities offered by robotics. ContributorsHarold Abelson, Cynthia Breazeal, Karen Brennan, Michael E. Caspersen, Christian Dindler, Daniella DiPaola, Nardie Fanchamps, Christina Gardner-McCune, Mark Guzdial, Kai Hakkarainen, Fredrik Heintz, Paul Hennissen, H. Ulrich Hoppe, Ole Sejer Iversen, Siu-Cheung Kong, Wai-Ying Kwok, Sven Manske, Jesús Moreno-León, Blakeley H. Payne, Sini Riikonen, Gregorio Robles, Marcos Román-González, Pirita Seitamaa-Hakkarainen, Ju-Ling Shih, Pasi Silander, Lou Slangen, Rachel Charlotte Smith, Marcus Specht, Florence R. Sullivan, David S. Touretzky 

Bendra informacija apie: Computational thinking education in K-12: artificial intelligence literacy and physical computing

Prekės ID: 68647616
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,37 kg
Leidykla: MIT Press Ltd
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Minkštas
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Sociologija
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: EasyShop
Autorius: Siu-Cheung Kong, Harold Abelsom
Puslapių skaičius: 232
Leidimo metai: 2022

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Computational thinking education in K-12: artificial intelligence literacy and physical computing
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Computational thinking education in K-12: artificial intelligence literacy and physical computing


Geriausi pardavėjo EasyShop pasiūlymai