1

Seeing the How: Transforming What People Do, Not Buy, To Gain Market Advantage

Specifikacijos:
Autorius: Allen P. Adamson
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2023
Prekės ID: 75143802
  • Pilna kaina
  • Mokėkite dalimis 584 x 18 mėn.
7762
7762
584 / mėn.
Skolinantis 7762 , sutartį sudarant 18 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 584 , metinė palūkanų norma - 25,20%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 0.6%, sutarties sudarymo mokestis - 3%, BVKKMN - 49,35%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 10512 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.
arba
3 2588
Be pabrangimo
Pardavėjas: EasyShop 4.3
Į krepšelį
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Balandžio 30 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Balandžio 30 d.

000

Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Balandžio 30 d.

000

Lietuvos pašto skyriuje

Balandžio 30 d.

149

LP EXPRESS terminale

Balandžio 30 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Balandžio 30 d.

265

Atsiimkite SmartPosti terminale

Balandžio 30 d.

269

Pristatysime į namus

Balandžio 30 d.

349

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: EasyShop 4.3

Kiti taip pat domėjosi

Prekės aprašymas: Seeing the How: Transforming What People Do, Not Buy, To Gain Market Advantage

"Seeing the How invites you to reimagine your brand, company, or idea through the lens of consumer experience"--
Among today’s most successful businesses are those that have significantly transformed our daily routines. This focus on the consumer experience, not solely on product, has enabled them to drive remarkable growth and customer loyalty and, in many cases, to create totally new marketplace categories.Seeing the How invites you to reimagine your brand, company, or idea through the lens of consumer experience. It gives today’s disruptors a path to offering consumers a new and better way to do what they do, clearly demonstrating how to see opportunities, and how to seize them to great advantage.  Two years ago, Zoom was unknown to most, six years ago, Netflix was a DVD delivery service. We ride in Ubers and stay with our families in Airbnb homes. We share Spotify playlists, refresh our closets with Bonobos, and pamper our pets with Chewy. We set up meetings with Calendly and pay bills with Venmo. The speed with which these disruptions to how we do things, and the enormous profits that come with changing daily routines, is breakneck and only point the way for other industries to carve out market dominance.  Seeing the How brings together data-driven research on consumer behavior, behavioral psychology, marketing analysis, and storytelling to provide a framework to help identify the methods by which business leaders can make these experience disruptions possible. Allen P. Adamson, an expert in branding, experience creation, and innovation strategy offers businesses a step-by-step guide to breaking into the market based on the tactics of the biggest experience disruptors out there, including Netflix, Apple, Warby Parker, and Stitch Fix.  These businesses speak to market segments and consumers that are diverse and far-flung. What they share is the extent to which they are experience disruptors. Their successes derive from their ability to make the stuff of daily life different, better, and easier.  Successful experience disruption is the de facto new competitive advantage across all categories. With Seeing the How you’ll have the strategy necessary to bring your disruption to life, command market segments, and cultivate consumer loyalty.

Bendra informacija apie: Seeing the How: Transforming What People Do, Not Buy, To Gain Market Advantage

Prekės ID: 75143802
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: BenBella Books
Leidinio kalba: Anglų
Tipas: Sociologija
Pardavėjo šalis: Lietuva
Pardavėjas: EasyShop
Autorius: Allen P. Adamson
Puslapių skaičius: 320
Leidimo metai: 2023

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Partnerių pasiūlymai
Reklama

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

Seeing the How: Transforming What People Do, Not Buy, To Gain Market Advantage
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių

Rekomenduojame kartu su: Seeing the How: Transforming What People Do, Not Buy, To Gain Market Advantage


Geriausi pardavėjo EasyShop pasiūlymai