What Inclusive Instructors Do: Principles and Practices for Excellence in College Teaching

Specifikacijos:
Autorius: Tracie Marcella Addy, Derek Dube, Khadijah A. Mitchell, Mallory SoRelle
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2021
Prekės ID: 66648721
6599
Pardavėjas: KATARATA 4.6
Į krepšelį
864 / mėn.
Skolinantis 6599 , sutartį sudarant 9 mėn. laikotarpiui, mėn. įmoka - 864 , metinė palūkanų norma - 41,12%, mėn. sutarties administravimo mokestis - 000 , sutarties sudarymo mokestis - 000 , BVKKMN - 49,77%, bendra vartojimo kredito gavėjo mokama suma - 7776 .
Paslaugos teikėjas: „AS Inbank filialas“.

3 2201
Be pabrangimo
Jūsų miestas

Vilniuje, parduotuvėje (Laisvės pr. 75)

Gegužės 24 d.

000

Vilniuje, parduotuvėje (Upės g. 9 (PC „CUP“))

Gegužės 24 d.

000

Kaune, parduotuvėje (K. Baršausko g. 66A, PC „Molas“)

Gegužės 24 d.

000

Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, parduotuvėje

Gegužės 25 d.

000

Atsiimkite Pigu terminale Vilniuje

Gegužės 25 d.

199

LP EXPRESS terminale

Gegužės 25 d.

219

Atsiimkite Omniva paštomate

Gegužės 27 d.

249

Pristatysime į namus

Gegužės 27 d.

349

Lietuvos pašto skyriuje

Gegužės 28 d.

149

Smartpost terminale

Gegužės 28 d.

269

Dėmesio! Pristatymo terminai yra preliminarūs, kadangi terminai atsinaujina priklausomai nuo faktinio užsakymo pateikimo ir apmokėjimo laiko. Galutinis pristatymo terminas yra pateikiamas Pigu.lt patvirtinus užsakymą.

Pardavėjas: KATARATA 4.6
  • 81% pirkėjų rekomenduotų šį pardavėją

Prekės aprašymas: What Inclusive Instructors Do: Principles and Practices for Excellence in College Teaching

Inclusive instruction is teaching that recognizes and affirms a student's social identity as an important influence on teaching and learning processes, and that works to create an environment in which students are able to learn from the course, their peers, and the teacher while still being their authentic selves. It works to disrupt traditional notions of whosucceeds in the classroom and the systemic inequities inherent in traditionaleducational practices.—Full-time Academic Professional, Doctorate-granting University, EducationThis book uniquely offers the distilled wisdom of scores of instructors across ranks, disciplines and institution types, whose contributions are organized into athematic framework that progressively introduces the reader to the key dispositions, principles and practices for creating the inclusive classroom environments (in person and online) that will help their students succeed. The authors asked the hundreds of instructors whom they surveyed as part of a national study to define what inclusive teaching meant to them and what inclusive teaching approaches they implemented in their courses. The instructors’ voices ring loudlyas the authors draw on their responses, building on their experiences andexpertise to frame the conversation about what inclusive teachers do. The authors in addition describe their own insights and practices, integrating and discussing current literature relevant to inclusive teaching to ensure a research-supported approach.Inclusive teaching is no longer an option but a vital teaching competency as our classrooms fill with racially diverse, first generation, and low income and working class students who need a sense of belonging and recognition to thrive and contribute to the construction of knowledge.The book unfolds as an informal journey that allows the reader to see into other teachers’ practices. With questions for reflection embedded throughout the book, the authors provide the reader with an inviting and thoughtful guide to develop their own inclusive teaching practices.By utilizing the concepts and principles in this book readers will be able to take steps to transform their courses into spaces that are equitable and welcoming, and adopt practical strategies to address the various inclusion issues that can arise.The bookwill also appeal to educational developers and staff who support instructors intheir inclusive teaching efforts. It should find a place in reflective workshops, book clubs and learning communities exploring this important topic.

Bendra informacija apie: What Inclusive Instructors Do: Principles and Practices for Excellence in College Teaching

Prekės ID: 66648721
Kategorija: Socialinių mokslų knygos
Prekės pakuočių kiekis: 1 vnt.
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Leidykla: Stylus Publishing
Leidinio kalba: Anglų
Viršelio tipas: Nenurodyta
Formatas: Tradicinė knyga
Tipas: Nenurodyta
Knyga su ištrauka: Ne
Pardavėjas: KATARATA
Autorius: Tracie Marcella Addy, Derek Dube, Khadijah A. Mitchell, Mallory SoRelle
Puslapių skaičius: 240
Leidimo metai: 2021

Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.

Įvertinimai ir atsiliepimai (0)

What Inclusive Instructors Do: Principles and Practices for Excellence in College Teaching
Būkite pirmas parašęs atsiliepimą!
Šią prekę gali įvertinti tik ją įsigiję bei registruoti Pigu.lt pirkėjai.
Įvertinti prekę

Klausimai ir atsakymai (0)

Paklauskite apie šią prekę kitų pirkėjų!
Užduoti klausimą
Jūsų klausimas buvo sėkmingai pateiktas. Į klausimą bus atsakyta per 3 darbo dienas
Klausimą turi sudaryti bent 10 simbolių