Autorius: | Nenurodyta |
Leidimo metai: | 2022 |
Puslapių skaičius: | 352 |
Prekės ID: | 53025224 |
Introducing the key questions and challenges faced by the researcher of digital discourse, this book provides an overview of the different methodological dimensions associated with this type of research. Bringing together a team of experts, chapters guide students and novice researchers through how to conduct rigorous, accurate, and ethical research with data from a wide range of online platforms, including Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, and online dating apps. Research Methods for Digital Discourse Analysis focuses on the key issues that any digital discourse analyst must consider, before tackling more specific topics and approaches, including how to work with multilingual or multimodal data. Emphasizing concrete, practical advice and illustrated with plentiful examples from research studies, each chapter introduces a new research dimension for consideration, briefly exploring how other discourse analysts have approached the topic before using an in-depth case study to highlight the main challenges and provide guidance on methodological decision-making. Supported by a range of pedagogical tools, including discussion questions and annotated further-reading lists, this book is an essential resource for students and any researcher new to analyzing digital discourse.
Prekės ID: | 53025224 |
Kategorija: | Užsienio kalbos mokomoji medžiaga |
Prekės pakuočių kiekis: | 1 vnt. |
Pakuotės išmatavimai ir svoris (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Tipas: | Nenurodyta |
Leidykla: | Nenurodyta |
Leidinio kalba: | Anglų |
Viršelio tipas: | Nenurodyta |
Formatas: | Tradicinė knyga |
Knyga su ištrauka: | Ne |
Pardavėjo šalis: | Estija |
Pardavėjas: | Knygynas Krisostomus |
Autorius: | Nenurodyta |
Leidimo metai: | 2022 |
Puslapių skaičius: | 352 |
Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams ir yra pavyzdinės. Prekės aprašyme esančios video nuorodos yra tik informacinio pobūdžio, todėl jose pateikiama informacija gali skirtis nuo pačios prekės. Originalių produktų spalvos, užrašai, parametrai, matmenys, dydžiai, funkcijos, ir/ar bet kurios kitos savybės dėl savo vizualinių ypatybių gali atrodyti kitaip negu realybėje, todėl prašome vadovautis prekių savybėmis, kurios nurodytos prekių aprašymuose.